CA במו"מ לרכישת אובליקור הישראלית בכ-20 מיליון דולר

עפ"י IVC, בחברה הושקעו במשך השנים כ-25 מיליון דולר, כך שלא מדובר באקזיט משמח במיוחד למשקיעים ■ אובליקור פיתחה תשתית תוכנה לבדיקת ושיפור איכות הגישה לאפליקציות עסקיות המאוחסנות על שרתים מרוחקים

לאחר 9 רכישות בישראל, 2 מתוכן בשנה האחרונה, ממשיכה CA לחפש מציאות בישראל. אם לפני כשנה המיקוד היה סביב חברות בתחום האבטחה - יוריקיפיי ו-IDFocus הישראליות שנרכשו אז - הרי הפעם המיקוד הוא סביב ניטור וניהול מערכות המידע הארגוניות.

CA נמצאת כעת במו"מ לרכישת חברת אובליקור (Oblicore) תמורת כ-20 מיליון דולר, זהו גם סדר הגודל של השווים בהם רכשה CA את החברות בישראל לפני כשנה.

אובליקור הוקמה בשנת 2000 ע"י ארז הנדלמן, אורן גמפל וחזי שפר והיא פיתחה תשתית תוכנה לבדיקת ושיפור איכות הגישה לאפליקציות עיסקיות שמאוחסנות על שרתים מרוחקים, בארגונים וספקיות שירותי טלקום (מה שנקרא בעולם מערכות המידע SLA). התחום כולו נהנה כעת מגידול בביקושים בעקבות ההייפ שסביב מחשוב הענן והאפשרויות הגדלות לגישה ליישומי תוכנה מרוחקים, כך שלא מפתיע ש-CA מעוניינת להרחיב את הפורטפוליו הטכנולוגי שלה.

על פי נתוני IVC בחברה הושקעו במשך השנים כ-25 מיליון דולר, כך שלא מדובר באקזיט משמח במיוחד למשקיעים, ביניהן הקרנות קונקורד ונצ'רס, טכנופלאס, JVP ופלטינום. כמו כן השקיעו בחברה בתחילת דרכה גם גיא גמזו, דוד עזריאלי שנכנס בשנת 2000 גם להשקעות בתחום ההיי-טק, ושרפ"ק טכנולוגיות. בחברה יש כ-100 עובדים והיא מנוהלת כיום בידי אריק קונברס. ב-CA סירבו להגיב לדברים, ואת תגובת החברה לא ניתן היה להשיג.