תגמול לאקירוב הבן על "מאמץ מיוחד"

אסיפת בעלי המניות של אלרוב נדל"ן, החברה הבת של אלרוב ישראל, החליטה השבוע להגדיל את שכרו של ג'ורג'י אקירוב, הבן של, ל-72 אלף שקל בחודש - עלייה של 56%. בנוסף, תזכה אותו ב-300 אלף שקל בגין "מאמץ מיוחד לפתיחת מלון ממילא בירושלים"

בעוד ישרס ממשיכה לרדת ומתקרבת לתשואה חד ספרתית מתחילת שנה, מדד נדל"ן כחול לבן ומדד נדל"ן 15 הציגו עלייה שבועית של 0.9%. חרף עלייה ב-10 מתוך 15 מניות המדד, הכבידו עליו מספר מניות, בעיקר מתחום הנדל"ן המניב, כמו מליסרון ובריטיש ישראל. דווקא נציגה אחרת, אפריקה נכסים, היוותה כוח מאזן.

מליסרון דורגה השבוע במקומות השני והשלישי בדירוג הקניונים השנתי של "גלובס", כאשר הקריון בצפון קפץ שני שלבים מעלה למקום השני, תוך שהוא עוקף את קניון רמת אביב, אותו רכשה השנה, שירד שני שלבים למקום הרביעי. לבריטיש ישראל 3 נציגויות בדירוג: קניון אבנת במקום השמיני (ללא שינוי), קניון רחובות (שעלה 3 שלבים למקום 9), והגרנד קניון בחיפה, שירד שלב למקום עשירי. ברשימה נפרדת, בלטה ביג בדירוג הפאואר סנטרים, כששלושה מרכזים שלה איישו את המקומות הראשון (באר שבע), השלישי (כרמיאל) והרביעי (פולג).

בשולי הדברים: אסיפת בעלי המניות של אלרוב נדל"ן, החברה הבת של אלרוב ישראל, החליטה השבוע להגדיל את שכרו של ג'ורג'י אקירוב, הבן של, ל-72 אלף שקל בחודש (לפני הצמדה למדד) - עלייה של 56%. בנוסף, תזכה אותו ב-300 אלף שקל בגין "מאמץ מיוחד לפתיחת מלון ממילא בירושלים".