סימנס S670 - טלפון ביתי מוצלח

ה-S670 של סימנס הוא מכשיר נוח למגע ולשיחה, אבל היינו מצפים מהחברה להשקיע קצת יותר באיכות המסך ואולי לאפשר לנו להעביר אנשי קשר מהאאוטלוק או מכרטיס הסים של הסלולרי שלנו

החידושים בטלפונים האלחוטיים כבר מזמן הפכו ללא מרגשים, בעיקר בגלל שאנחנו כמעט לא רוצים בארץ כאלו. למרות שרובנו מחזיקים טלפון קווי בבית, אנחנו בדרך לא משקיעים יותר מדי מחשבה בטלפון שנשים בסלון, בחדר העבודה או ליד המיטה, מכיוון שכל עוד הטלפון עובד ומקבל שיחות, כנראה שזה לא חשוב. חברת סימנס, שהייתה פעם שחקן בתחום הטלפונים הסלולריים ונכשלה, מנסה את כוחה כבר הרבה זמן בתחום הטלפונים האלחוטיים, ולמרבה הפלא, דגם S670 שלה מציע מכשיר שכיף לדבר איתו.

סימנס S670

*עיצוב: למרות שהתחום הזה בעולם הטלפונים האלחוטיים יחסית משעמם, סימנס הצליחה ליצור כאן מכשיר נוח למגע ולשיחה. העיצוב כאן פלסטיקי, אבל מספק תחושה אלגנטית. הכפתורים עצמם נוחים ללחיצה ולקריאה של הספרות והאותיות שכתובות עליהם (למקרה שאתם מאלו שכותבים הודעות SMS מהמכשיר הקווי שלכם).

*ממשק: ה-S670 מגויר לעברית והממשק מציע תפעול פשוט להבנה, שעון מעורר, שומרי מסך משעממים, יומן ומספר רינגטונים. חבל שאין כאן דרך להעביר קבצי MP3 כרינגטון, מה שהיה עוזר לצמצם במעט את הפער בין הטלפון הקווי לסלולרי והיה עוזר להפוך את המכשיר לקצת אישי יותר.

*יכולות נוספות: איכות שיחה טובה, שאפשרה לנו לדבר בדירה בגודל ממוצע, מבלי לסבול מהפרעות בקו; איכות הספיקרפון מוצלחת מאוד.

*חסרונות: אחת הטענות הבודדות שלנו, בנוגע לדגם הזה, היא איכות המסך הנמוכה, שגרמה לנו לחשוב שאנחנו מחזיקים סלולרי מלפני 4 שנים. הסוללה מחזיקה ל-180 שעות המתנה ו-10 שעות שיחה, למקרה שאתם לא אוהבים להטעין את המכשיר שלכם.

*בשורה התחתונה: אין ספק שדגם S670 הוא מכשיר מוצלח, אבל היינו מצפים מהחברה להשקיע קצת יותר באיכות המסך ואולי לאפשר לנו להעביר אנשי קשר מהאאוטלוק או מכרטיס הסים של הסלולרי שלנו, בשביל שנוכל לטלפן לאנשי הקשר שלנו בקלות מתוך הזיכרון של המכשיר.

*מחיר: 700 שקל.

*ציון: 8.