תקציב הוועד האולימפי ל-2010: 12.1 מיליון שקל

כך אושר בישיבת הוועד ■ כשני שלישים מהכנסות הוועד האולימפי מקורן במועצה להסדר ההימורים בספורט (הטוטו-ווינר) והיתרה ממקורות עצמיים: גיוס תרומות, חסויות ומוזיאון החוויה האולימפית

הנהלת הוועד האולימפי הישראלי אישרה בישיבתה היום (א') את תקציבה לשנת 2010, שיעמוד 12.1 מיליון שקל. כשני שלישים מהכנסות הוועד האולימפי מקורן במועצה להסדר ההימורים בספורט (הטוטו-ווינר) והיתרה ממקורות עצמיים: גיוס תרומות, חסויות ומוזיאון החוויה האולימפית.

החלק העיקרי בהוצאות השנתיות של הוועד האולימפי בישראל, כשבעה מיליון שקלים, מיועד לספורט התחרותי ההישגי. בתקציב מיועד גם סכום של 3.3 מיליון שקל לפעילויות העוסקות בקידום הרעיון האולימפי.

הנהלת הוועד האולימפי גם אישרה היום בישיבתה את יציאת היו"ר צבי ורשביאק, מזכיר הכבוד איתן רוב והמנכ"ל אפרים זינגר, לאסיפה הכללית של הוועד האולימפי האירופי, שתיערך בסוף השבוע בליסבון ובמהלכו יתקיימו בחירות לוועד המנהל.

הנהלת הוועד האולימפי קבעה את מועד קיום האסיפה הכללית השנתית שתהיה ב-27 בדצמבר. האסיפה הכללית תעסוק בין השאר בהכנות למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. כמו כן, ההנהלה אישרה היום את קיומו של ערב הספורט ההישגי לשנת 2009, בו יוכתרו ספורטאי השנה ע"ש יורם אוברקוביץ' ז"ל, מאמן השנה והספורטאי והספורטאית הצעירים לשנת 2009.