רשת האופנה FRENCH CONNECTION מגיעה לישראל

חנות ראשונה של המותג תיפתח בינואר 2010 בקניון רמת-אביב, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל ■ את הזיכיון למותג בארץ קיבל איש העסקים רון דורון

רשת האופנה FRENCH CONNECTION מגיעה לישראל. חנות ראשונה תיפתח במהלך ינואר 2010 בקניון רמת-אביב, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.

את הזיכיון למותג FRENCH CONNECTION בארץ קיבלה חברת FCIL Ltd, בבעלות איש העסקים רון דורון. דורון הוא איש עסקים שלא היה פעיל עד כה בתחומי האופנה. בבעלותו מספר חברות, ביניהן חברת יבוא של ציוד לאוטומציה ותעשייה, חברת יבוא לציוד לחדרים נקיים בחברות היי-טק, חברת יצוא של חברות ישראליות לאסיה ולמזרח אירופה וחברת ייעוץ לחברות יפניות ואירופיות בתחום השיווק הבינלאומי.

FRENCH CONNECTION הינו אחד ממותגי האופנה הידועים בעולם. המותג נוסד בלונדון בשנת 1972 על-ידי יהודי בשם סטפן מרקס, וגיבש לו זהות ייחודית, של הלבשה סקסית ובועטת. לאחר שביססה עצמה כשחקן בליבה החזקה של תעשיית האופנה, התרחבה הרשת לתחומים נוספים, כגון בגדי גברים, טואלטיקה נשית, אקססוריז, חגורות, תיקים, משקפי שמש, אופנת חוף, שעונים ונעליים.

כיום פועלות יותר מ-1500 נקודות מכירה ב-5 יבשות, בעיקר בבירות האופנה הגדולות: לונדון, ניו-יורק, פריז, מילאנו, ברלין ועוד; וכן בארצות רבות, ביניהן: אוסטרליה, ארה"ב, קנדה, יפן, אוסטריה, בלגיה, דנמרק, דרום אמריקה, סין, סינגפור, הונג-קונג ועוד.

הסניף הראשון בישראל ישתרע על שטח של כ-120 מ"ר, ויכיל בשלב ראשון את אופנת הנשים, הגברים, הנעליים והאקססוריז של המותג.

רון דורון מסר היום (ב')L "בחרנו בקניון רמת-אביב כנקודה הראשונה להצגת המותג בישראל, בשל מעמדו של הקניון כמוביל בתחום האופנה ומוצרי היוקרה בישראל. במהלך 2010 בכוונתנו לבסס את פעילות המותג בישראל, ולהפוך את FRENCH CONNECTION לשם מוכר ולחלק בלתי נפרד מתרבות הלבוש היומיומית של הישראלים".