כ-134 מיליון צרכנים אמריקנים צפויים לצאת לשופינג ולרכישת מתנות בסוף השבוע הקרוב בו יחול חג ההודיה. רבים מהם יחפשו מציאות ומבצעים, מאחר שיותר מעשירית האוכלוסייה במדינה מובטלת.
מסקר שערכה הפדרציה הלאומית לקמעונאות בארה"ב בקרב 8,692 צרכנים, עולה כי בסוף השבוע המכונה "יום שישי השחור" כ-57 מיליון מהצרכנים צפויים לבצע רכישות, בעוד ש-77 מיליון צרכנים אמרו כי ימתינו על מנת להיות בטוחים שהרשתות מציעות מבצעים משתלמים לפני שיוציאו את הארנק.
חנויות הכלבו והדיסקאונט צפויות לרכז את מירב הקונים, כש-66.3% מהנסקרים אמרו כי יפקדו חנויות אלה. 40% צפויים לפקוד את חנויות מוצרי האלקטרוניקה, ו-36% אמרו כי יעדיפו את חנויות הבגדים והאקססוריז. כ-27% ממשתתפי הסקר אמרו כי יבצעו את קניותיהם אונליין ברשת האינטרנט.
באופן מסורתי, רבות מרשתות השיווק והחנויות צפויות לפתוח את דלתותיהן בחצות הלילה של חג ההודיה. כ-10% מהצרכנים אמרו כי יגיעו לחנויות בין חצות ל-3 לפנות בוקר, רובם בין הגילאים 18-34. יותר מרבע מהנסקרים אמרו כי ישכימו קום על מנת לנצל את המבצעים המיוחדים המיועדים להם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.