"יום שישי השחור": 134 מיליון אמריקנים ייצאו לשופינג בסופ"ש

חנויות הכלבו והדיסקאונט ירכזו את מירב הקונים, כש-66.3% מהנסקרים אמרו כי יפקדו אותן ■ רבות מהחנויות יפתחו את דלתותיהן בחג ההודיה בחצות ■ 27% מסרו כי יבצעו את קניותיהם באינטרנט

כ-134 מיליון צרכנים אמריקנים צפויים לצאת לשופינג ולרכישת מתנות בסוף השבוע הקרוב בו יחול חג ההודיה. רבים מהם יחפשו מציאות ומבצעים, מאחר שיותר מעשירית האוכלוסייה במדינה מובטלת.

מסקר שערכה הפדרציה הלאומית לקמעונאות בארה"ב בקרב 8,692 צרכנים, עולה כי בסוף השבוע המכונה "יום שישי השחור" כ-57 מיליון מהצרכנים צפויים לבצע רכישות, בעוד ש-77 מיליון צרכנים אמרו כי ימתינו על מנת להיות בטוחים שהרשתות מציעות מבצעים משתלמים לפני שיוציאו את הארנק.

חנויות הכלבו והדיסקאונט צפויות לרכז את מירב הקונים, כש-66.3% מהנסקרים אמרו כי יפקדו חנויות אלה. 40% צפויים לפקוד את חנויות מוצרי האלקטרוניקה, ו-36% אמרו כי יעדיפו את חנויות הבגדים והאקססוריז. כ-27% ממשתתפי הסקר אמרו כי יבצעו את קניותיהם אונליין ברשת האינטרנט.

באופן מסורתי, רבות מרשתות השיווק והחנויות צפויות לפתוח את דלתותיהן בחצות הלילה של חג ההודיה. כ-10% מהצרכנים אמרו כי יגיעו לחנויות בין חצות ל-3 לפנות בוקר, רובם בין הגילאים 18-34. יותר מרבע מהנסקרים אמרו כי ישכימו קום על מנת לנצל את המבצעים המיוחדים המיועדים להם.