תלונה במשטרה: "1,000 דולר למי שירביץ לנתן זהבי"

תחנת "רדיו ללא הפסקה" הגישה תלונה במשטרה בעקבות מיילים שהגיעו למשרדיה ובהם איומים מפורשים לפגוע בזהבי, זאת לאחר ששדר הרדיו הציע בצחוק פרס של 1,000 שקל לכל שוטר שיכה חרדי שיקרא לו נאצי

איומים על חייו של שדר הרדיו נתן זהבי. תחנת הרדיו האזורית "רדיו ללא הפסקה" הגישה תלונה במשטרה, לאחר שלמשרדיה הגיעו מיילים ובהם איומים מפורשים לפגוע בזהבי.

"מכות רצח לשונאי ישראל", נכתב באחד המיילים, "יש חילוני השם שלו זה נתן זהבי. אנו מבקשים מקהל הציבור החרדי: אם אתה רואה אותו בבקשה, תתן לו מכות רצח עד שיזוב ממנו דם הטמאים שלו, ומי שיהיה לו הזכות לעשות את זה יקבל 1,000 דולר".

האיומים הגיעו בעקבות דבריו של זהבי ביום ראשון האחרון בתוכניתו "זהבי עצבני". זהבי, שגם כותב טור ברשת המקומונים של "מעריב", מתח ביקורת על מתן פרסים כספיים שחולקו לחיילים שהניפו שלטים בגנות פינוי מתנחלים.

זהבי הציע פרס של 1,000 שקל ליום מאסר לכל שוטר שיכה חרדי שיקרא לו נאצי. זהבי הסביר בהמשך כי דבריו אינם רציניים ונועדו להמחיש את האבסורד שבהצעת תמורה כספית למפרי חוק.

מאז שידור הדברים התקבלו בתחנה האיומים שהופיעו גם באתרים שונים באינטרנט. ב"רדיו ללא הפסקה" גינו את הדברים ודרשו מהמשטרה לפעול בתקיפות נגד המאיימים.