חברת האופנה פוקס נכנסת לקטגוריית בגדי ההיריון

הקולקציה הראשונה של המותג "MOM TO BE FOX" תושק בפברואר הקרוב ב-20 מסניפי הרשת ■ המהלך משתלב עם התוכנית של פוקס לצמצם את מספר החנויות ובמקביל להרחיב את רצפת המכירה בחנויות שיישארו

לא רק כלים לבית: רשת פוקס נכנסת לקטגוריית בגדי ההיריון. בחודש פברואר 2010 תשיק פוקס קולקציה ראשונה של בגדי היריון שתושק בראשונה ב-20 מסניפי הרשת, בכל רחבי הארץ. הקולקציה תושק תחת המותג "MOM TO BE FOX".

הרעיון הוא להקצות אזור מכירה בתוך חנויות הנשים או בחנויות הגדולות שבהן נמכרים היום 4 תתי-המותגים של פוקס: נשים, גברים, ילדים ובייבי.

"בישראל כ-120 אלף לידות בשנה, ועם זאת, אין היצע רב של בגדי היריון. רוב האופציות הקיימות יקרות או לא ממש אופנתיות. פוקס תציע אופנת היריון קז'ואל צעירה ועכשווית, ברוח הקולקציה שלנו", מסבירה עינת פורטוגלי, סמנכ"לית השיווק בפוקס.

הקולקציה הראשונה תכלול 40 דגמים שיכללו ג'ינסים, מכנסי אריג, ברמודות, גופיות, שמלות ועוד.

לדברי פורטוגלי, הרעיון הוא להציע מחירים שווים לכל נפש. כך, למשל, מכנסיים יימכרו החל מ-149 שקל, ושמלות החל מ-89 שקל.

רשת פוקס מחפשת מנועי צמיחה חדשים על רקע התחרות ההולכת וגוברת בשוק וכן על רקע כניסתם של המותגים הבינלאומיים. פוקס כבר הכריזה על הקמת רשת FOX HOME שתעסוק במכירת מוצרים לבית. כעת, מדובר במנוע צמיחה חדש המשתלב בפלטפורמה קיימת של החברה ושאינו מצריך לפיכך השקעות מיוחדות.

הכניסה לקטגוריית בגדי ההיריון משלבת גם עם תוכניתה של פוקס לצמצם את מספר נקודות המכירה מ-180 חנויות ל-100, אך במקביל להרחיב את רצפת המכירה באותן 100 חנויות שיישארו.