עופר עובד מונה למנכ"ל מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן-אריקסון

עובד, ששימש ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל העסקים ב-icq, יחליף בתפקיד את יוסי ארז ■ איריס בק, מנכ"לית קבוצת מקאן: "הצטרפותו של עובד תקדם את יישום החזון שלנו, מקאן 3.0"

עופר עובד מונה למנכ"ל מקאן דיגיטל, יחידת האינטראקטיב של מקאן-אריקסון. עובד יהיה אחראי על פיתוח זירת השיווק אונליין, ובכללה פיתוח מוצרים דיגיטליים מתקדמים, פיתוח זירות שיווקיות חדשניות, בחינה ואימוץ של טכנולוגיות חדשות ואמצעי בקרה ומדידה בתחום האינטרנט והסלולר.

כמו כן, עובד יהיה אחראי על העצמת היכולות הדיגיטליות בקרב הצוותים האינטגרטיביים במקאן-אריקסון וקידום המעבר מאופליין לאולליין (שילוב בין אונליין לאופליין). עובד יחליף את יוסי ארז, שסיים את תפקידו כמנכ"ל מקאן דיגיטל לפני חצי שנה.

עובד שימש ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל העסקים ב-icq, כאשר במסגרת התפקיד הוא הקים וניהל חטיבה רב-תחומית האחראית על עסקי החברה בעולם. קודם לכן עבד בחברת Valis, שעסקה בתחום הבידור הסלולרי.

איריס בק, מנכ"לית קבוצת מקאן-אריקסון, מסרה בתגובה: "אני מאוד שמחה על הצטרפותו של עופר לקבוצת מקאן. מינויו למנכ"ל מקאן דיגיטל הוא בעל משמעות אסטרטגית בחיזוק המובילות של קבוצת מקאן בתחום השיווק והפרסום אונליין.

"הניסיון העשיר שעופר מביא עימו ואותו צבר לאורך שנות עבודתו בחברות מדיה, אינטרנט וסלולר מהמובילות בעולם, יספק למקאן-אריקסון וללקוחות החברה ערך מוסף רב.

"הצטרפותו תקדם את יישום החזון שלנו, מקאן 3.0, הכולל שתי משימות עיקריות: תמיכה בחיבור תהליכי הפרסום אונליין לתוך מקאן למתן מוצר פרסומי אינטגרטיבי ללקוחות, ופיתוח יכולות שיווק אונליין במקאן דיגיטל וכניסה לזירות ולתחומים חדשים".