רקדנים מתארחים

יוצרי מחול ותיקים וצעירים נפגשים בפסטיבל הרמת מסך

פסטיבל "הרמת מסך" מפגיש יוצרי מחול ותיקים וצעירים, המשתפים פעולה ו"מארחים" אלה את אלה ברצף מופעי בכורה על הבמה - בנוסח המוכר במיוחד אצל מוזיקאים במופעי רוק. לפיכך אנו פוגשים בכל אחד מערבי הפסטיבל לפחות שני מופעים. חלק מכוח המשיכה של הפסטיבל נעוץ בעובדה שהקהל הבא לראות את היוצרים המוכרים והאהובים נחשף באותה הזדמנות ליוצרים חדשים ולכישרונות מבטיחים.

מחר (ו') תעלה להקת המחול של יסמין גודר את המופע החדש "אוהבים אש", המבוסס על נעימות ואלס מוכרות ועוסק בחיפוש אחר רומנטיקה; אחריה תעלה בכורה של הכוריאוגרפית איריס ארז העוסקת בגוף כ"אתר ארכיאולוגי" בו מחפשים הרקדנים משמעות.

מאיה ברינר, אדומות / צלם יחצ

מאיה ברינר, "אדומות"

בשבת תעלה להקת מחול ת"א יצירה חדשה של יערה דולב "Blossom", ותארח יצירה של מיכאל מילר. ביום ראשון תכבוש את הבמה נועה דר ואחריה יעלו יצירות של מאיה ברינר ועירד מצליח וביום שני הקרוב יהיו אלה ניב שיינפלד ואורן לאור, שמשתפים הפעם פעולה ביצירה ובביצוע עם הרקדנית קרן לוי במופע "פה גדול" ומארחים, בנוסף, בכורה של נעה שדור "אל תוך הלילה", בביצוע הרקדנים אנדריאס מרק ואלכס שמורק.

מרכז סוזן דלל, תל-אביב: יסמין גודר - 27.11.08 בשעה 22:00; להקת המחול ת"א 28.11.09 בשעה 21:00; נעה דר - 29.11.09 בשעה 21:00; ניב שיינפלד ואורן לאור - 30.11.09 בשעה 21:00. כרטיס: 100 שקל