אלבום הבכורה של סוזן בויל נמכר ביומו הראשון ביותר מ-130 אלף עותקים

אם עד יום ראשון הקרוב בערב תמכור בויל יותר מ-375,872 עותקים בבריטניה היא תשבור את שיא המכירות הקודם של הזמרת ליאונה לואיס ■ לפי שעה נראה כי היא אינה מסתפקת בחמש דקות התהילה שהוקצבו לה

אחרי שהפכה בין לילה מעקרת בית מובטלת אלמונית ותימהונית מכפר נידח בוויילס לסנסציה עולמית, בזכות היכולות הקוליות המרשימות שהציגה בתחרות הכישרונות הטלוויזיונית המצליחה "Britain's got talent", ואחרי שחוותה התמוטטות נפשית מסוקרת (והגיעה רק למקום השני בגמר התוכנית), חוזרת סוזן בויל לעשות מה שהיא כנראה יודעת הכי טוב: לשיר.

אלבום הבכורה של בויל, "I dreamed a dream" (שמו של הלהיט מתוך המחזמר "עלובי החיים" שבצעה באותו אודישן בלתי נשכח), נמכר ביומו הראשון בחנויות בבריטניה ביותר מ-130 אלף עותקים. יותר מכל אלבום אחר שיצא במהלך 2009.

כמו כן, אם עד יום ראשון הקרוב בערב תמכור בויל יותר מ-375,872 עותקים היא תשבור את שיא המכירות הקודם של הזמרת ליאונה לואיס, בעצמה זוכת תוכנית ריאליטי מצליחה
("The X factor"), שאלבומה "Spirit" מלפני שנתיים וחצי הוא אלבום הבכורה הנמכר ביותר של זמרת סולנית בתולדות תעשיית המוזיקה בבריטניה.

בנוסף, הוציאה סוזן בויל השבוע שיר נוסף מהאלבום, גרסת כיסוי ל-"Wild horses" של האבנים המתגלגלות, הצפוי להיכנס בשבוע הבא לעשירייה הפותחת של מצעד מכירות הסינגלים הרשמי בבריטניה. נראה כי אווירת חג המולד המתקרב תורמת רבות להצלחתה המרשימה של בויל, ולפי שעה נראה כי היא אינה מסתפקת בחמש דקות התהילה שהוקצבו לה.