ענת לוין סירבה לקבל את הפיקוח על הביטוח ועל שוק ההון

לוין הייתה המועמדת המובילה לתפקיד הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון באוצר במקומו של הממונה היוצא ידין ענתבי, הצפוי לעזוב את האוצר במהלך השבוע - עד סוף החודש ■ היא הודתה לשר האוצר על ההצעה המחמיאה

ענת לוין, משנה למנכ"ל מגדל ומנהלת ההשקעות והאשראי של הקבוצה, הודיעה כי לא תקבל על עצמה בשלב זה את תפקיד המפקחת על הביטוח ועל שוק ההון.

לוין הייתה המועמדת המובילה לתפקיד הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון באוצר במקומו של הממונה היוצא ידין ענתבי, הצפוי לעזוב את האוצר במהלך השבוע - עד סוף החודש.

לפי הערכות, שר האוצר יובל שטייניץ צפוי למנות ממלא מקום לענתבי והמועמד המוביל לתפקיד זה הינו יואב בן אור, המשנה לממונה. נציין כי בימים האחרונים הצטרף גם ראש הממשלה בנימין נתניהו למהלך בניסיון לשכנע את לוין להסכים לתפקיד.

מטעמה של לוין נמסר כי "החליטה שלא לקבל עליה בשלב זה את התפקיד החשוב של המפקחת על הביטוח ועל שוק ההון הישראלי. היא הודתה לשר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, לסגן השר, ח"כ יצחק כהן ולמנכ"ל משרד האוצר, חיים שני, על הצעתם המחמיאה, אך הבהירה כי לפי שעה החליטה להמשיך ולתרום ככל יכולתה במשק הישראלי, שלא במסגרת תפקיד ממלכתי".