"האח הגדול" מתבסס בפסגת הרייטינג - רשת עם 4 תוכניות

"עובדה" ממשיכה להתאושש, חדשות 2 במקום השלישי ■ השידור החוזר מהעונה הראשונה של "רמזור" רשם עבור קשת 16.4% רייטינג ■ מהדורת החדשות של 10 מניבה רק 9.8%

צמרת טבלת הרייטינג שנראה השבוע תהיה ככל הנראה פחות או יותר זהה עד לינואר 2010. "האח הגדול", כבש את הפסגה וגבר בתוכנית השלישית שלו עם 33.1%, על שתי התוכניות הראשונות. תוכנית ההדחה ששודרה ביום שלישי, זכתה לנתון מעט יותר נמוך. המקום השלישי השבוע שייך ליונית לוי ולחברת החדשות, והוא נמצא במרחק של 9% מהמקום השני, תופעה לא שגרתית בכלל.

"עובדה" של אילנה דיין וקשת יודעת התאוששות קלה וחוזרת לנתונים המוכרים והטובים. אולי זה "האח הגדול" שממלא את חיי הצופים עד שאין הם יכולים לשאת עוד ריאליטי, אבל ב"הישרדות" של ערוץ 10 מתחילים להיות מורגשים סימני ייאוש. במוצאי שבת האחרון צללה התוכנית ששומרת בדרך כלל על נתון של 16%-17% לרייטינג 13.8% בלבד. "הישרדות" של יום רביעי, פרק ההדחה, רשמה נתון טוב יותר של 16.2%.

ההידרדרות של ערוץ 10, באה יד ביד עם המדדים החיוביים של רשת. 4 תוכניות בעשירייה הבכירה, המוצלחת ביניהן היא "משפחה חורגת" שמקבלת 20% צפייה בפרק חושפני/מציצני במיוחד. "אברי גלעד" דווקא מאבד גובה וניצב רק במקום ה-13 בטבלה השבועית, כשהוא חוזר לנתוניו המוכרים, 15.4%, מעט פחות מ"כלבוטק", שידע אף הוא ימים טובים יותר מ-15.6%.

הלקט של "רוקדים עם כוכבים" ששודר השבוע בעקבות העובדה שרשת שידרה את משחק ליגת האלופות בין מכבי חיפה לבין באיירן מינכן, השיג רייטינג ממוצע של 17.3%.

האח הגדול / צלם: יחצ

השידור החוזר מהעונה הראשונה של "רמזור" רשם עבור קשת 16.4% רייטינג.

מהדורת החדשות של 10 מניבה רק 9.8% ודווקא מהדורת השבט בהגשת עדן הראל (9.5%) מביאה רייטינג לא רחוק מהספסל האחורי של רשת (13%) שכבר ניתן להכריז עליו ככישלון. "המקור" של רביב דרוקר ועפר שלח, שהפכה אחת מתוכניות הדגל של ערוץ 10, אף היא בנסיגה קלה עם 8.1% צפייה.

בהודעה של ראש הממשלה ביום רביעי האחרון על הקפאת ההתנחלויות צפו 11.7% בחדשות ערוץ 2 ו-7.9% בערוץ 10. המבט של ערוץ 1 מתחדד השבוע, לעומת השבוע הקודם, עם 6.6%, אולם בערוץ 1 עדיין צריכים להודות להתאחדות לכדורגל, שכן המשדר הנצפה ביותר השבוע בערוץ הציבורי הוא משחק הכדורגל בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב.

22