פלאפון ואדלר בראש הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ הפרסומת של yes מוליכה את האהובות

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר חומסקי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. מדובר בקפיצה מרשימה בדירוג ברשימת הפרסומות הזכורות לאחר שבשבוע שעבר דורגה הפרסומת במקום השמיני. ברשימת הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת במקום הרביעי עם שיעורי אהדה העומדים על 13%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת לפלאפון היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה כולל של כ-2.3 מיליון דולר.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מאז החלה פלאפון לפרסם תחת הקונספט של "עולם אחר" כל הפרסומות של פלאפון הגיעו למקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות.

הפרסומת של yes באמצעות מקאן אריקסון עומדת בראש דרוג הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה של 17.3% - נמוך ב-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 3.2%, מה שמציב אותה במקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות.

הפרסומת לסלקום באמצעות גיתם BBDO ממוקמת השבוע במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה העומדים על 14.5%. גם ברשימת הפרסומות הזכורות זוכה הפרסומת לדירוג גבוה יחסית עם שיעורי זכירה של 5.3% הממקמים אותה במקום השלישי ברשימת הפרסומות הזכורות.

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות באמצעות ראובני פרידן תופסת את המקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות והשלישי ברשימת הפרסומות האהובות.

במקום הרביעי בדירוג הפרסומות האהובות הגיעה הפרסומת של עלית לשוקולד פרה שבו עורכת הפרה "מסיבת עיתונאים". הפרסומת דורגה במקום העשירי בדירוג הזכורות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה במספרן ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 313 (לעומת 278 בשבוע שעבר). כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עליה ביחס לשבוע שעבר וכעת הוא עומד על כ-38.8 מיליון דולר (לעומת כ-37.8 מיליון בשבוע שעבר). *

22