5 המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

פלאפון וסלקום בראש בטבלת המותגים המושקעים בפרסום ■ הפועלים הוא השריד האחרון למלחמות הפרסום של הבנקים

חברת פלאפון נולדה מחדש בפברואר 2009. הלידה התרחשה ברחוב מנחם בגין בתל אביב, במשרדי אדלר-חומסקי&ורשבסקי, ועל התהליך ניצח פרופסור ראובן אדלר, מומחה בעל שם למיתוג.

באדלר יצרו לפלאפון שפה פרסומית חדשה, השונה מאד מזו של המתחרים, שמתבססת על עולמות פנטזיה ומגבה את הסיסמה: "ברוכים הבאים לעולם אחר".

מנתוני פלאפון עולה כי רשת ה-GSM החדשה התגלתה כהצלחה, והחברה דיווחה לאחרונה על כחצי מליון לקוחות חדשים שהצטרפו. על מנת להגדיל את מספר המצטרפים יוצאת החברה בקמפיין ללקוחותיה שעדיין נמצאים ברשת הישנה, לעבור לרשת החדשה, לקבל מכשיר חדש וזיכוי על החובות הנותרים על המכשיר הישן. ההוצאה הפרסומית על הקמפיין ממקמת את פלאפון כמותג המוביל בהשקעה פרסומית השבוע עם הוצאה ריאלית של כ-2.3 מיליון שקל.

סלקום, שממוקמת במקום השני השבוע, ממשיכה להפגין נוכחות עם שירות המכ"מ מבוסס המיקום, בקמפיין הטלוויזיוני של גיתם BBDO. כעיבוי, מעלה השבוע סלקום גם קמפיין אינטרנטי באמצעות מקאן דיגיטל, המעודד סטודנטים לפתוח אחווה, לצרף אליה כמה שיותר חברים, ואולי לזכות בשכ"ד למשך שנה. נכון לכתיבת שורות אלו, אחוות "די ללימודים ולעבודה" היא המובילה במספר החברים בה.

בנק הפועלים הוא השריד האחרון בחמישייה הפותחת למלחמות הפרסום של הבנקים. החברים מהפועלים ממשיכים לפרסם את קמפיין "מחויבים ל-2,000,000 לקוחות", ומזכירים לכולם שגם להם יש נתח שוק שהם מחוייבים לשמור עליו. ויזה כאל עולה עם קמפיינים להבלטת המבצעים ללקוחות כאל בכיכובו של שי אביבי, בביצוע פובליסים-גלר-נסיס באוף-ליין, וגורני אינטראקטיב באון-ליין עם הוצאה ריאלית של כ-1.1 מיליון שקל. Yes מרחיבה את קמפיין הפיראטים בכיכובה של יעל פוליאקוב, ומציעה באמצעות מקאן אריקסון שלושה חודשי התנסות חינם ל-MAX HD.

המותגים המושקעים

פלאפון 2,318,463 באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

סלקום 1,601,027 - באמצעות גיתם BBDO

בנק הפועלים 1,533,594 באמצעות אדלר חומסקי&ורשבסקי

ויזה CAL 1,139,321 באמצעות פובליסיס-גלר-נסיס

yes 1,007,494 - באמצעות מקאן אריקסון

** במקרים בהם הופיעו מספר משרדי פרסום נרשם המשרד בעל המחיר הגבוה מביניהם