אלקטרה: עלייה של 18% ברווח הנקי ברבעון ל-23.4 מיליון שקל

זהו הרבעון הראשון בו החברה מדווחת על התוצאות ללא אלקטרה נדל"ן ■ ההכנסות צמחו בכ-4% ל-642.3 מיליון שקל ■ איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "צמיחה ושיפור בהכנסות וברווחים, הודות להתאוששות מסויימת שאנו חשים במשק"

חברת אלקטרה פרסמה היום (א') דו"חות כספיים לרבעון השלישי, מהם עולה כי חל גידול של כ-18% ברווח הנקי מפעילויות נמשכות ל-23.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-19.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח מפעולות נמשכות משקף את פעילותה השוטפת של אלקטרה ללא פעילותה של אלקטרה נדל"ן שפוצלה ממנה בדרך של חלוקת ההחזקה כדיבידנד בעין לפני כחודשיים. לאחר המהלך, אלקטרה נדל"ן הינה חברה אחות של אלקטרה ושתי החברות מצויות בפועל בשליטה של אלקו החזקות .

הכנסותיה של אלקטרה ברבעון השלישי של השנה צמחו בכ-4% ל-642.3 מיליון שקל, לעומת כ-617 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון זה צמח ב-18.2% לכ-86 מיליון שקל, בהשוואה ל-72.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. צבר העבודות של אלקטרה, נכון ל-30 בספטמבר 2009, עמד על 3.86 מיליארד שקל, כאשר 2.54 מיליארד שקל מתוכם מיועדים לביצוע עד סוף שנת 2010.

נכון ל-30 בספטמבר 2009 עמד הונה העצמי של החברה על 514.6 מיליון שקל. לחברה היו מזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר בסך של 637.3 מיליון שקל.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "אלקטרה מסכמת תשעה חודשים של צמיחה ושיפור בהכנסות וברווחים, וזאת הודות להתאוששות מסויימת שאנו חשים במשק, והודות לעובדה שמאז המשבר החמור שפקד את הכלכלה אשתקד, ניתנת עדיפות לאלקטרה על פני מרבית המתחרים, שכן החברה נהנית ממוניטין חיובי של שנים רבות, ממותג חזק ומחוסן פיננסי. כמו כן, הצמיחה בתוצאות הינה גם פועל יוצא של הרכישות שביצענו להרחבת פעילותנו בתחום ה-Facilities management. צבר ההזמנות שלנו מתקרב ל-4 מיליארד שקל ומבטיח לאלקטרה עבודות בהיקפים משמעותיים לשנתיים הקרובות. עליי לציין עוד, כי זהו הרבעון הראשון בו אנו מדווחים בפועל על התוצאות ללא אלקטרה נדל"ן, ואנו מאמינים שהשלמת מהלך הפיצול על ידי שתי החברות יביא ליצירת ערך עבור בעלי המניות".