הפרסומאי הדר גולדמן עוכב לחקירה בחשד שאיים על אחותו וגיסו של עופר נמרודי

פרקליטו של גולדמן: "הוא הביא למשטרה אישור פוליגרף המפריך לחלוטין את התלונה, ובכוונתו להיפרע מלוא נזקיו" ■ גולדמן לגלי צה"ל: "לא היה שום מגע פיזי, עד שלא אקבל התנצלות רשמית לא אשתוק"

איש הפרסום הדר גולדמן עוכב בסוף השבוע לחקירה לאחר שאיים לפי החשד על אחותו וגיסו של בעלי העיתון "מעריב", עופר נמרודי, אייל וסמדר רינות.

בעקבות סכסוך בין בני משפחה צעירים של שתי המשפחות, הגיעו גולדמן ואשתו לבית משפחת רינות, מבעלי הכשרת הישוב, שם התפתח דו-שיח בין הצדדים, כשבסופו איים גולדמן. משטרה שהוזעקה למקום, עיכבה את הדר גולדמן לחקירה.

לטענת לאה גולדמן, "ניגשנו לצעוק עליהם מה אנחנו חושבים עליהם ועל הדרך שהם מחנכים, אני עשיתי את רוב הצעקות". לטענת לאה גולדמן, הדר, בעלה היה כל העת במרחק של כחמישה מטרים מבני הזוג רינות, ולא התקיים כל מגע פיזי ביניהם. לאה גולדמן אף אמרה כי במשטרה אמרו להם כי יש כוונה לגנוז את התיק מחוסר אשמה.

מקורבים לבני הזוג רינות מסרו ל"גלובס" גרסה שונה. לפי המקורבים, היה מדובר בתקיפה פיזית של הדר גולדמן, ותלונה הוגשה למשטרה בעוון תקיפה ואיומים. לפי המקורבים, בני הזוג רינות היו מזועזעים מכך שכל הפרשייה התרחשה לעיני ילדיהם. המקורבים הוסיפו כי גם עניין הסכסוך בפייסבוק הוצא מהקשרו, "כותבים הרבה שטויות בפייסבוק ומגיבים זה לזה, בין זה לבין תקיפה ואיומים של בני הזוג לעיני ילדיהם יש מרחק רב", אמרו המקורבים.

אייל וסמדר רינות סירבו להגיב בפרשה.

מהמשטרה נמסר: "הדר גולדמן עוכב לחקירה בחשד לעבירות של תקיפה ואיומים, ושוחרר באותו ערב בערבות בתחנות המשטרה. החקירה נמשכת בתחנת משטרת מסובים".

לא מדובר בפעם הראשונה בה איש הפרסום הדר גולדמן מעורב בקטטה. לפני כשנה תקף גולדמן את הפרסומאי ספי שקד בבית קפה בתל אביב. שקד הגיש נגדו תלונה במשטרה, ובסופו של דבר גולדמן התנצל במודעות פרסום בעיתונות בפני שקד.

עו"ד חיים פיצון, שמייצג את הדר גולדמן, מסר בתגובה: "מר גולדמן המציא למשטרה אישור פוליגרף המפריך לחלוטין את התלונה, ובכוונתו להיפרע את מלוא נזקיו".

בראיון לגלי צה"ל, גולדמן טען כי לא היה שום מגע בינו לבין המתלוננים, ואף אמר כי הוגשה תלונה הדדית למשטרה. "אני לא תקפתי שום תקיפה פיזית ואני מאמת את זה באמצעות בדיקת פוליגרף. יש כאן מניפולציה ותו לא".

"זה סוג של צביעות להציג את זה בפרסומים", אמר גולדמן. "המתלוננים לא יודעים איך לחנך את ילדיהם וזה לא ענייני, אבל כי הם לא ידעו איך להתמודד עם העניין ולכן הגישו תלונה למשטרה", אמר. "יש לי את זה בכתב שלא קרה שום דבר ולא היה שום מגע פיזי. עד שלא אקבל התנצלות רשמית אני לא אשתוק ואתבע זאת אפילו בבית המשפט".