ח"כ אלכס מילר: לקיים דיון דחוף בכנסת על ההכנות לאירוויזיון

"ההכנות לתחרות האירוויזיון מתנהלות בעצלתיים, אם בכלל; בשנים האחרונות נבחרו נציגים ראויים בהחלט, אבל ניכר כי לא נעשתה מחשבה מספקת כיצד נוכל להגדיל את הסיכוי להתברג במקומות הראשונים"

ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו) דורש לקיים דיון דחוף בכנסת בנוגע להכנות לאירוויזיון. לדברי מילר, "ההכנות לתחרות האירוויזיון מתנהלות בעצלתיים, אם בכלל, ויש לדרוש מרשות השידור לעדכן את הכנסת בנוגע להתקדמות ההכנות".

דבריו של מילר מגיעים לאור השתתפותן של אחינועם ניני ומירה עוואד באירוויזיון האחרון והגעתן למקום ה-16, לצד שורה של הישגים נמוכים מהשנים האחרונות. בסביבתו ביקשו להדגיש כי מילר אינו מקדם מועמד כזה או אחר, אלא דורש להיערך לתחרות בצורה רצינית.

לדברי ח"כ מילר, "תחרות האירוויזיון מאפשרת הזדמנות לשקף את פניה התיירותיים והתרבותיים של מדינת ישראל. בשנים האחרונות נבחרו נציגים ראויים בהחלט, אבל ניכר כי לא נעשתה מחשבה מספקת כיצד נוכל להגדיל את הסיכוי להתברג במקומות הראשונים. עלינו להבין טוב יותר מי קהל היעד של התחרות, מהם הסגנונות המוזיקליים הפופולריים, ומי מבין האמנים הישראלים יוכלו להגיע לתוצאות טובות במיוחד".

ברשות השידור מתכננים לשלב גם השנה ידיים עם גופים אחרים בהפקת קדם-האירוויזיון. האפשרות המובילה היא כי רשת תשדר יחד עם ערוץ 1 את האירוע. כמו כן נבחנת האפשרות לעשות זאת שוב עם קשת וטדי הפקות של טמירה ירדני, כאשר ההנחה היא כי במקרה זה יתקיים גמר שיוקדש לבוגר "כוכב נולד", ולדי בלייברג.