הכתב שהותקף ע"י ירמי אולמרט: "הוא קילל את אמא שלי"

גלובס tv (עדכון) - כתב "חדשות הספורט", עומר בנוביץ', שהוכה ע"י ירמי אולמרט, הגיב לפרשה בגלי צה"ל ■ אולמרט בתגובה: "אמנם חשתי מאוים ע"י עומר, ותגובתי היתה אינסטינקט של התגוננות, אבל לא הייתי צריך לנהוג כך"

לאחר שהוכה על-ידי ירמי אולמרט, יו"ר איגוד הכדורסל לשעבר, כתב חדשות הספורט, עומר בנוביץ', אמר היום (ה') לגלי צה"ל: "אני נמצא באמצע המגרש, ואז אומר לי אולמרט שהוא רוצה לדבר אתי בצד. פתאום הוא מקלל אותי עד שהחל לקלל את אמא שלי. אמרתי לו שלא יקלל אותה והוספתי קללה משל עצמי. משם הגעתי למצב שהוא היכה בי".

כזכור, בנוביץ', כתב "חדשות הספורט", הותקף שלשום (ג') על-ידי ירמי אולמרט, שהיה בעבר יו"ר איגוד הכדורסל וכיום נשיא קבוצת מ.כ. הבקעה מהליגה הלאומית בכדורסל. אולמרט הוא אחיו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט.

בסיום משחק הכדורסל בין מ.כ הבקעה לקריית-אתא במסגרת הליגה לאומית, חבט אולמרט בפניו של בנוביץ' לאחר דין ודברים בין השניים.

בהודעת משטרת ישראל מחוז תל-אביב נמסר "לאחר משחק כדורסל שהתקיים בגני-תקווה ולאחר שהקהל התפזר, נראה אדם שוכב על הרצפה. לשוטרים שהגיעו למקום סיפר אותו אדם, שהתברר כי הוא כתב ספורט, כי הוא הותקף מאחר שקיים ככל הנראה סכסוך קודם ביניהם. הנ"ל פונה במצב קל לתל-השומר".

אולמרט עוכב בתחנת מסובים לחקירה בגין תקיפה.

תגובת ירמי אולמרט למעשה היתה: "אין כל הצדקה ציבורית למעשה שעשיתי כלפי הכתב עומר בנוביץ'. זהו מעשה שאין לו מקום בין בני האדם בכלל ובין אנשי ספורט בפרט. אמנם חשתי מאוים על-יד עומר פעמיים אמש, ותגובתי היתה אינסטינקט של התגוננות, אבל עדיין לא הייתי צריך לנהוג כך, ואני מצטער מאד על המעשה. אני מתנצל מעומק הלב בפני עומר בנוביץ' וערוץ הספורט".

ירמי אולמרט שירת בקבע והשתחרר בדרגת תת-אלוף בשנת 1993. לאחר שיחרורו מהצבא היה מועמד לראשות מועצת גבעת-שמואל ונבחר לתפקיד - בו כיהן עד 1997. עוד ניהל אולמרט את "צוות" - אגודת גימלאי שרות הקבע בצה"ל.

אולמרט, 66, שימש כיו"ר איגוד הכדורסל בין 2004 ל-2008. כיום הוא מכהן כדירקטור במינהלת ליגת העל. בנוסף, עד לפני כ-7 חודשים הוא שימש כחבר הנהלה בפיב"א, ארגון הכדורסל העולמי.

בעקבות האירוע בגני-תקווה מסר דובר איגוד הכדורסל, מוטי אקסמיט: "איגוד הכדורסל מצר על האירוע בתום המשחק בין מ.כ. הבקעה לקריית-אתא. מבלי להכנס לפרטי האירוע, איגוד הכדורסל מגנה בכל תוקף כל מעשה אלימות, גם אם אינו קשור ישירות למשחק עצמו".

שדר ערוץ הספורט במשחק, יונתן כהן, תיאר בגלי צה"ל את שהתרחש: "היינו בשלבי הסיום של השידור, ועומר היה עסוק בסיום הראיונות על הפרקט. תוך כדי כך התנהל שיח בינו לבין אולמרט, שבסופו שמעתי רעש חזק, ומיד אחר-כך ראיתי את עומר נופל על הרצפה".

עוד אמר כהן: "צוות השידור של הערוץ שהיה במקום צעק על אולמרט 'למה לפעול ככה? למה לפתור דברים כאלה באגרופים?'".