היוקרה מגיעה לארץ: מלון ריץ' קרלטון בדרך לישראל

המלון יציע כ-110 סוויטות וכ-85 יחידות דיור למכירה ויכלול את המתקנים והשירותים המיוחדים המאפיינים ומשקפים את המותג ■ היקף ההשקעה במלון, שעתיד להיפתח במארס 2012, עומד על 600 מיליון שקל

סיימון קופר, נשיא ריץ' קרלטון העולמית, קבוצת תדהר בראשות גיל גבע ואריה בכר וחברת עדי'ס השקעות בראשות עדי שטראוס ועירית שטראוס, הודיעו היום (ד') על חתימת הסכם להקמת מלון ריץ' קרלטון הראשון בישראל, במרינה בהרצליה.

סיימון קופר, נשיא ריץ' קרלטון העולמית, הגיע לישראל לביקור בין יומיים לרגל חתימת ההסכם. במסגרת הביקור נפגש עם שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב.

המלון יציע כ-110 סוויטות וכ-85 יחידות דיור למכירה ויכלול את המתקנים והשירותים המיוחדים המאפיינים ומשקפים את המותג. היקף ההשקעה במלון עומד על 600 מיליון שקל. המלון עתיד להיפתח במארס 2012.

סיימון קופר, נשיא ריץ' קרלטון העולמית, מסר כי "רשת מלונות ריץ' קרלטון מכירה בפוטנציאל האסטרטגי של כניסת המותג לישראל כבר מספר שנים. הבחירה בהרצליה-פיתוח כלוקיישן הראשון עונה על הצורך התיירותי, העסקי והתדמיתי, כראוי למלון 5 כוכבים ברמה של ריץ' קרלטון".

גיל גבע, מנכ"ל קבוצת תדהר, ציין כי "מלון ריץ' קרלטון יציב סטנדרט חדש בתחום המלונאות והתיירות בישראל בכל הקשור ליוקרה, אירוח ונוחות, וישמש כמחולל צמיחה בתחום בעיר הרצליה ובענף התיירות בכלל".