היו"ר החדש של TBIF מהווה חיזוק פרסונלי משמעותי לקרדן

קורט גייגר, היה עד 2008 ראש חטיבת מוסדות פיננסיים והשקעות פרטיות בבנק האירופי לשיקום ופיתוח, ה-EBRD ימונה ליו"ר דירקטוריון TBIF מקבוצת קרדן ■ EBRD הוא הגוף הבנקאי עם היקף ההשקעות הגדול ביותר במרכז-מזרח אירופה

קבוצת קרדן אן.וי. זוכה היום לחיזוק משמעותי לסגל הניהולי של החברה כאשר דיווחה כי קורט גייגר, לשעבר ראש חטיבת מוסדות פיננסיים והשקעות פרטיות בבנק האירופי לשיקום ופיתוח, ה-EBRD ימונה ליו"ר דירקטוריון TBIF מקבוצת קרדן. EBRD הוא הגוף הבנקאי עם היקף ההשקעות הגדול ביותר במרכז-מזרח אירופה.

גייגר כיהן החל משנת 1993 ועד ליוני 2008 בתפקיד ראש חטיבת ה- Financial Institutions & Private Equity בבנק, כמו כן כיהן בתפקידי ניהול שונים ב-Chase וב-HSBC, במהלך 30 שנות נסיונו במערכת הבנקאות הבינלאומית. בתפקידו האחרון ב-EBRD ליווה מר גייגר את ההתפתחות המשמעותית של סקטור הבנקאות והגופים הפיננסיים במרכז מזרח אירופה, במהלך 15 השנים האחרונות.

TBIF מוחזקת ע"י KFS - חברה בת של קרדן אן.וי, המרכזת את פעילותה של קבוצת קרדן במגזר השירותים הפיננסיים והמוחזקת על ידה בשיעור של כ- 98.6%. KFS עוסקת כיום במתן שירותים פיננסיים בעשר מדינות במרכז אירופה ובמזרחה בתחומי הבנקאות,שירותי המימון (ליסינג ומימון קמעונאי), משכנתאות וניהול נכסים. בנוסף להחזקתה ב TBIF, מחזיקה KFS בכ- 40% בחברת TBIH Financial Services Group N.V., הפועלת בתחום הביטוח והפנסיה.

לדברי ניסים צרפתי מנכ"ל KFS: "אנו מאמינים, כי הניסיון הבנקאי רב השנים וההיכרות הקרובה של מר גייגר עם השווקים בהם פעילה TBIF, יתרמו רבות להמשך פיתוח עסקיה, במדינות בהן היא פועלת."