ההצלחה הלא מבוטלת שנחל הניסן "קאשקאי" בשוק לא נעלמה מעיני המתחרים. התשובה של מיצובישי היא רכב הפנאי הקומפקטי RVR, שמיועד להתחרות באותו פלח שוק.
זהו כלי קצר יחסית - 4.3 מ' אורכו, אולם גג גבוה יחסית ורוחב נכבד מעניקים לו מרחב פנים גדול משמעותית משל המיצובישי לאנסר החדשה, שעל שלדתה הוא מבוסס.
לכלי יש גם מרווח גחון משופר ותהיה לו אופציה להנעה כפולה-קבועה. בשלב הראשון הוא יושק עם מנוע 1.8 ליטר בנזין ותיבת הילוכים רציפה (CVT) אולם מנועים נוספים צפויים להופיע בהמשך.
שיווק המכונית באירופה ובישראל צפוי להתחיל במהלך השנה הבאה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.