בזק תציע חבילה משולבת של טלפוניה ואינטרנט ב-49.9 שקל לחודש

החבילה ללקוחות חדשים כוללת קו טלפון, 500 דקות שיחה, אינטרנט מהיר במהירות 2.5 עד 30 מגה ורשת ביתית, תמורת תשלום חודשי של 49.9 שקל למשך חצי השנה הראשונה; לאחר מכן המחיר יחזור למחיר מחירון

מי אמר שלבזק אסור למכור חבילות משולבות של שירותי תקשורת? היום (ה') הודיעה החברה על השקת חבילה חדשה המשלבת טלפוניה ואינטרנט שתתחרה ב-HOT וב-012 סמייל. החבילה מיועדת ללקוחות חדשים וקיימים, כאחד במטרה להחזיר את מי שנטש ל-HOT.

במסגרת החבילה יוכלו לקוחות המצטרפים לבזק (לקוחות חדשים - ולא כאלה שעזבו וחוזרים) ליהנות מחבילה הכוללת קו טלפון, 500 דקות שיחה, אינטרנט מהיר במהירות של 2.5 מגה ועד 30 מגה ורשת ביתית, בתמורה לתשלום חודשי בסך 49.9 שקל, למשך חצי השנה הראשונה. לאחר מכן המחירים יחזרו למחיר מחירון.

לדברי החברה, המחיר זהה לכל מהירות גלישה שיבחר הלקוח, כאשר החיסכון שיכול לנבוע ללקוח במהירות של 2.5 מגה הוא כ-1,200 שקל, ואילו לקוח שיתחבר במהירות של 10 מגה יחסוך כ-1,300 שקל.

לדברי רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, "שנתיים חלפו מאז החלה ניידות המספרים, ובתום תקופה זאת רבים מהלקוחות שהתניידו מבזק יוצאים מסד ההתחייבות לחברות התקשורת האחרות. בזק מציעה מחירים אטרקטיביים ביותר, כך שמעבר לעדיפות השירותית והטכנולוגית, גם בצד המחיר בזק תחרותית ביותר".

לדברי גוראון "מבדיקה עולה כי רבים מהלקוחות שעברו לחברות המתחרות מאוכזבים מאד מרמת השירות ומהאיכות הטכנולוגית של שירותי הטלפוניה, כשבמקביל נרשמת קפיצת מחירים הנהוגה בדרך-כלל אצל המתחרים בעת היציאה מההתחייבות. לכן, זאת הזדמנות מצויינת עבור כל אותם לקוחות מאוכזבים לסיים את ההתקשרות עם החברות האחרות - ולחזור ולקבל את השירות ואת האיכות המצטיינים של בזק".