שלום מימון רכשה מגרש ל-41 דירות ברמת-אביב תמורת 44.1 מיליון שקל

תבנה מגדל בן 12 קומות שעלות בנייתו מוערכת ב-30 מיליון שקל ■ המנכ"ל: "מדובר במגרש הפנוי האחרון ברמת-אביב החדשה"

חברת שלום מימון, העוסקת ביזמות בתחום הנדל"ן, רכשה במסגרת הליך התמחרות מגרש המיועד להקמת 41 יחידות דיור ברחוב סטימצקי ברמת אביב החדשה, תמורת 44.15 מיליון שקל.

הליך ההתמחרות בוצע במסגרת כינוס נכסים, והשתתפו בו, מלבד חברת שלום מימון, גם חברת משולם לוינשטיין, חברת אולפינר והחברה הכלכלית לפיתוח השרון. הצעתה של חברת שלום מימון עמדה של 1.077 מיליון שקל ליחידת דיור.

לדברי מנכ"ל החברה, אלי מימון, במגרש ייבנה מגדל בן 12 קומות שעלות בנייתו מוערכת ב-30 מיליון שקל. "מדובר במגרש הפנוי האחרון ברמת אביב החדשה", הוא הוסיף, "הבניין יוקם קרוב לחוף הים ובמרחק הליכה מקניון רמת אביב. אנחנו נבנה פה בניין ברמה גבוהה, שמאפיינת את החברה שלנו".

הבניין יכלול דירות בנות חמישה חדרים, ארבעה חדרים, דירות גן ולופטים. המחירים ברמת אביב החדשה הם כ-600 אלף שקל לחדר.

חברת שלום מימון הייתה פעילה בשנים האחרונות בבנייה בשכונת רמת אביב החדשה. אחד הפרויקטים המזוהים עמה הוא פרויקט היוקרה "מגדלי שלום", בו נבנו שני מגדלים בני 13 קומות כל אחד ברחוב אלי כהן. בכל אחד מהמגדלים נבנו 49 דירות עם מרפסות שמש.

לפני כשנה מכרה חברת שלום מימון מגרש בשכונה לחברת גינדי השקעות. היא הקימה את פרויקט GINDI, שאת הדירות בו היא מכרה ביולי האחרון במבצע לעמיתי מועדון חבר. *