שני עצורים נוספים בפרשת ניסיון הסחיטה של מקדונלד'ס ישראל

השניים, בני 22 ותושבי טירה שבמשולש, חשודים כי סייעו לתושב בקה אל גרבייה בן 34 שנעצר ביום שישי בחשד לניסיון סחיטה של מקדונלד'ס באמצעות סרט מבוים, המציג כביכול ליקויים תברואתיים חמורים בסניפי הרשת

המשטרה עצרה שני חשודים נוספים בניסיון סחיטה ברשת המזון המהיר מקדונלד'ס. השניים, בני 22 ותושבי טירה שבמשולש, חשודים כי סייעו לתושב בקה אל גרבייה בן 34 שנעצר ביום שישי האחרון בחשד לניסיון סחיטה של מקדונלד'ס באמצעות סרט שביים, המציג כביכול ליקויים תברואתיים חמורים בסניפי הרשת.

בסרט, שצולם כביכול בתוך מטבח של אחת ממסעדות, מתועדים ליקויים תברואתיים חמורים בדמות זחלי זבובים שנמצאו כביכול במקרר של אחד מסניפי הרשת. החשוד דרש להיפגש עם אחד מנציגי החברה על מנת להציג בפניו את הסרט ולשוחח איתו, במטרה לקבל כסף תמורת אי-פרסומו.

החשוד הגיע לתחנת-דלק בהרצליה, ונפגש עם בלש של תחנת גלילות שהציג את עצמו כסמנכ"ל הכספים של החברה ועם נציג נוסף של רשת מקדונלד'ס. אחר המפגש עקבו גם מספר בלשי משטרה, שהמתינו לצפות ב"סרט". הצעיר פתח בפניהם את מחשבו הנייד והציג את הסרט - שהיה ברור כי הוא מבוים ומזויף.

במהלך הפגישה הבהיר החשוד כי הוא עדיין לא יודע בדיוק מה הסכום שהוא דורש בעבור אי-פרסום הסרט, אך היות וידוע לו כי "מדובר בחברה גדולה", הדגיש כי ידרוש "כמה מליונים". אמירתו זו הביאה למעצרו המיידי. הוא נלקח לחקירה והודה בחשדות המיוחסים לו.

מהחברה נמסר: "הנהלת מקדולנד'ס מודה למשטרת ישראל על פעילותה הנמרצת והמהירה בטיפול בסחטנים. הרשת מוסיפה כי לא תיכנע לסחטנים מכל סוג ותפעל תמיד בנחרצות ובשיתוף-פעולה עם המשטרה בכל מקרה כזה, אם יישנה".