פרומיסק לא מרגישה את המשבר: הכפילה מכירותיה ברבעון

פעילותה של חברת אבטחת המידע גדלה פי 2-3 בעולם, ועל פי הציפיות יסתכמו מכירותיה השנה בכמה מיליוני דולרים ■ המנכ"ל אמיר קוטלר: "החברה גילתה רובד חסר באבטחה של תחנות הקצה"

רבות מחברות התוכנה שפועלות בתחום אבטחת המידע כמעט ולא הרגישו את המשבר. אצל חלקן, לא רק שהמכירות לא נפגעו אלא אפילו טיפסו בצורה משמעותית.

מעמד החברות שפועלות בתחום בולט השנה, בעיקר על רקע הירידה בחשיבות שמייחסות הלקוחות הגדולות להוצאות ה-IT הארגוניות מצד אחד, ומצד שני הירידה ברלבנטיות של מוצרי האנטי-וירוס השגרתיים לנוכח האיומים המתקדמים שמגיעים מהאינטרנט.

בחברת הסטארט-אפ פרומיסק (Promisec) לדוגמה, פורטים את המגמה הזו למספרים. מכירות החברה ברבעון השלישי של השנה הכפילו את עצמן ואף יותר מכך בהשוואה לרבעון המקביל ב-2008, והחברה מפרטת כי פעילותה גדלה פי 2-3 בעולם, ועל פי הציפיות יסתכמו מכירותיה השנה בכמה מיליוני דולרים.

פרומיסק מפתחת מערכת תוכנה המיועדת לניהול וניטור האבטחה בנקודות הקצה וברשת הארגונית. החברה מספקת את התוכנה ללא התקנה בתחנת הקצה (Agentless), והיא אמורה לספק התרעה במקרה של חריגה מפרופיל האבטחה המבוקש.

בין הלקוחות החדשים של החברה מציינת פרומיסק את קוקה קולה, קופת חולים כללית, מגדל שוקי הון, ישראכרט, בנק הפועלים, בנק איגוד ופלאפון.

מנכ"ל פרומיסק, אמיר קוטלר, אומר כי "החברה גילתה רובד חסר באבטחה של תחנות הקצה", ומציין עוד כי הפתרון של החברה תורם לניהול יעיל יותר של הרשת הארגונית ומערכות המחשוב, ולא רק בצד האבטחה.