ביונדווקס מתכוננת לגיוס של 17 מיליון שקל לאחר הצלחת הניסוי

בהנפקה מוצעות לציבור 1.25 מיליון יחידות של מניות ואופציות במחיר מזערי ליחידה של 13.6 שקל ■ ההנפקה תשמש את החברה למימוש המשך תוכנית המחקר והפיתוח של החיסון האוניברסלי לשפעת

ימים מספר לאחר שהודיעה על ההצלחה בשלבים א' ו-ב' של הניסוי בחיסון האוניברסלי לשפעת, מודיעה חברת ביונדווקס כי היא מתכוונת לגייס עד 17 מיליון שקל בהנפקה לציבור באמצעות הנפקת מניות ואופציות לציבור על פי תשקיף מדף.

בהנפקה מוצעות לציבור 1.25 מיליון יחידות של מניות ואופציות. כל יחידה כוללת 4 מניות במחיר מינימלי של 3.4 שקל למניה ואופציה אחת ללא תמורה, למימוש מיידי בתוספת של 4.25 שקל. נכון לסוף יום המסחר אתמול (ה-6 בדצמבר) עמד שער המניה על כ- 4.32 שקלים. המחיר המזערי ליחידה הינו 13.6 שקל.

ההנפקה תשמש את החברה למימוש המשך תוכנית המחקר והפיתוח של החיסון האוניברסלי לשפעת. החיסון האוניברסלי מיועד לספק מענה מלא להתמודדות עם כל זני השפעת, כמו גם עם המוטציות של הווירוס, והוא מבוסס על מחקרים בראשות פרופסור רות ארנון שהתבצעו במכון ויצמן למדע במשך יותר מ-15 שנה לפני היווסדה של החברה.

כאמור, השבוע הודיעה ביונדווקס על הצלחה בניסוי הקליני שלב א'/ב' של החיסון האוניברסלי לשפעת. החיסון של ביונדווקס נמצא פעיל בשתי זרועות מערכת החיסון האנושית ויצר רמת נוגדנים גבוהה בדמם של כל משתתפי הניסוי. הנוגדנים שנוצרו, זיהו באופן ספציפי מספר זנים של שפעת ובכלל זה גם את זן שפעת החזירים.

החתם המוביל את ההנפקה הינו כלל פיננסים בהשתתפות מיטב חיתום ומרכז ההנפקה פועלים אי.בי.אי.