פדקס העלתה את תחזית הרווח ל-1.1 דולר למניה

זאת לעומת תחזית קודמת לרווח של בין 65 ל-95 סנט למניה ■ סמנכ"ל הכספים של החברה: "פדקס תעבור את התחזיות ברבעון השני לאור צפי לעלייה בפעילות הבינלאומית והודות למהלכי הייעול של החברה"

חברת המשלוחים הבינלאומית פדקס עדכנה אמש את תחזית הרווח והעלתה את מחיר היעד של המניה לאור עלייה בביקושים לשירותי ההובלה הימית של החברה והודות להפחתת הוצאות החברה.

פדקס העלתה את תחזית הרווח ל-1.1 דולר ברבעון הפיסקלי השני, מ-65 עד 95 סנט למניה בתחזית הקודמת. החברה, שבסיסה בממפיס, טנסי, הדיווחה על רווח של 1.58 דולר למניה, ברבעון המקביל אשתקד.

"פדקס תעבור את התחזיות ברבעון השני לאור צפי לעלייה בפעילות הבינלאומית והודות למהלכי הייעול של החברה", אמר סמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה, אלן גרף.

נציג החברה ציין גם כי אסיה ואמריקה הלטינית היום מנועי הצמיחה העיקריים של פדקס בתקופה האחרונה.

אנליסטים מחברת המחקר Factset חוזים לחברה רווח של 85 סנט למניה. פדקס תפרסם את הדו"חות הכספיים ב-17 בדצמבר. מניית פדקס ננעלה אתמול על מחיר של 87.52 למניה, לפני שטיפסה ל-90 דולר למניה במסחר המאוחר.

בשבוע שעבר, פדקס הודיעה כי היא תעלה את עלויות המשלוח המקומיות ב-4.9% החלה מהרביעי בינואר, ומוקדם יותר הודיעה על העלאת מחירי ההובלה הימית המהירה ב-5.9%.