דיון מיוחד בוועידת ישראל לעסקים: ישראל בשער ה-OECD

הדיון המיוחד יהיה במעמד שר התמ"ת, בנימין בן אליעזר ■ האורח המרכזי הוא ניקולא בונוצ'י, הממונה על הצטרפות ישראל לארגון ה-OECD ■ הוועידה תתקיים בין התאריכים 14,13 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל בת"א

ועידת ישראל לעסקים 2009, של "גלובס", תעלה השנה דיון מיוחד: "ישראל בשער ה- OECD". במהלך הדיון יעסקו המשתתפים במספר סוגיות לקראת הצטרפותה הצפויה של ישראל לארגון. בין הנושאים עליהם ידונו: מה הן ההשלכות של הצטרפות ישראל לארגון ה-OECD על הכלכלה והמשק, איך ניתן יהיה להדק את שיתופי הפעולה בין ישראל למשקים המפותחים בעולם, ועוד.

ד"ר אתי לוצאטו, לוצאטו את לוצאטו, תנחה את הדיון שייערך במעמד שר התמ"ת, ח"כ בנימין בן אליעזר, ובמעמד השר לענייני מיעוטים, פרופ' אבישי ברוורמן.

עוד ייקחו חלק: דני אילון, סגן שר החוץ; עמי אראל, יו"ר המכון ליצוא ולשיתוף-פעולה בינלאומי; שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים; ושרון קדמי, מנכ"ל משרד התמ"ת.

האורח המרכזי בדיון הוא ניקולא בונוצ'י, הממונה על הצטרפות ישראל לארגון ה-OECD, הארגון האחראי על שיתופי פעולה גלובליים ופיתוחים כלכליים. במסגרת תפקידו כדירקטור לעניינים משפטיים, מתמקד בונוצ'י בסוגיות משפטיות ציבוריות בינלאומיות כלליות, משתתף במו"מ על הסכמים בינלאומיים, ענייני תקציב וחוזים וכן הוא מעורב באופן מעמיק בפיקוח ובמעקב אחר יישומה של האמנה למניעת שוחד של ה-OECD.

טרם הצטרפותו ל-OECD כיהן בונוצ'י כיועץ משפטי בארגון המזון והחקלאות של האו"ם (FAO) בז'נבה.

ועידת ישראל לעסקים 2009, מהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי. הוועידה תתקיים בין התאריכים 14,13 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.