התחילו עם רייטינג של צ'מפיונס, סיימו עם רייטינג של ליגת העל

ממוצע צפייה של 9% בלבד בערוץ 10 למשחק המסיים של מכבי חיפה העונה באירופה מול בורדו ■ הרייטינג הממוצע של הירוקים בשלב הבתים: 15%

9% רייטינג. זה כל מה שהצליח להשיג המשחק אתמול בין מכבי חיפה לבורדו בערוץ 10, שסיים את הקמפיין של הירוקים בצ'מפיונס ליג העונה. מדובר בנתון נמוך במיוחד, שהביא את המשדר רק למקום התשיעי בדירוג התוכניות הנצפות של יום ד', הרחק מאחורי "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת, שרשם שיעורי צפייה של 28.2%.

בנוסף, מדובר במשחק הכי פחות נצפה של מכבי חיפה במשחקי הצ'מפיונס ליג העונה. הרייטינג הממוצע לחמשת המשחקים עד אתמול (שלושה שודרו בערוץ 2 ועוד שניים בערוץ 10) עמד על 16.2%, כאשר המשחק הנצפה ביותר התקיים במחזור הראשון מול באיירן מינכן (18.3% בערוץ 10). בסך הכל השיגה חיפה ממוצע של 15% למשחקיה בשלב הבתים.

עד כמה איבדו הצופים עניין בקמפיין של חיפה, ניתן ללמוד גם מעיון בנתוני הצפייה של משחקי מוקדמות הצ'מפיונס ליג של האלופה הישראלית. ערוצים 2 ו-10 שידרו חמישה מתוך ששת משחקי המוקדמות של חיפה מול גלנטורן הצפון-אירית, אוקטבה הקזחית וזלצבורג האוסטרית, ורק אחד מהם (משחק החוץ בצפון-אירלנד) הביא נתון צפייה נמוך יותר מזה שהושג אתמול - 8.1%.