קמפיין פרסומי לפאות בפייסבוק מסעיר את המגזר החרדי

עשרות נשים חרדיות נשואות פרסמו את תמונותיהן בפייסבוק כחלק מקמפיין של חברת פאות, במטרה לזכות בפאה חינם ■ למרות הסערה במגזר כ-4,000 חברים נרשמו לקבוצה, והחנות תכריז על הזוכה בסוף השבוע הבא

אם פעם הציבור החרדי היה נרתע מהאינטרנט - הרי שהיום יותר ויותר גולשים מהמגזר נחשפים לעולם הווירטואלי. אך מתברר כי למרות הפתיחות, יש נושאים שהם עדיין טאבו. בימים האחרונים נחשף קמפיין פרסומי של חברת פאות שהחליטה לחצות את הגבולות המקובלים ולהציע לנשים פאה בחינם.

חברת הפאות "איטא קרסנטי", שמייצרת פאות בעבודת יד, פתחה קבוצה בפייסבוק, והיא מזמינה את הנשים החרדיות הנשואות להצטלם עם פאה ולפרסם את תמונתן באתר, כפי שנחשף באתר "חרדים".

במסגרת הקמפיין הגולשים ידרגו את התמונות, והמועמדת שתזכה בהצבעות הרבות ביותר - תקבל פאה במתנה.

הקמפיין עורר כצפוי זעזוע במגזר החרדי, אך העובדה המפתיעה היא שכ-100 נשים ראו את הקבוצה כלגיטימית ושלחו את תמונותיהן לפרסום באתר. בנוסף למספר המרשים של המועמדות, נרשמו לקבוצה יותר מ-4,000 חברים שיכולים לצפות בתמונות הנשים הנשואות ולהצביע.

למרות המחאה הרבה התחרות עדיין נמשכת, ובסוף השבוע הבא תוכרז הזוכה. עובדת בחנות סיפרה לחדשות 2 באינטרנט כי הם מקבלים הרבה תגובות בעקבות המבצע - אשר לא כולן אוהדות - "אבל המבצע נמשך".