הווארד גורדון, מפיק "24": לא בטוח שאני מחבב את ג'ק באואר

גורדון יגיע לישראל כאורח של קשת ואיגוד המפיקים, ויעביר מחר סדנה באולפני הרצליה ■ בראיון למגזין G הוא מספר כיצד הצליח לשמור על הצלחת הסדרה - שצמחה בצל אירועי 11 בספטמבר 2001 - גם 8 שנים אחרי

מפיק התוכנית "24", הווארד גורדון, לא משוכנע שהוא מחבב את ג'ק באואר, גיבור הסדרה, שהיתה סדרת הדרמה העלילתית המכניסה ביותר לפרק בטלוויזיה האמריקנית.

"האם אני מחבב אותו? אני לא יודע, אני די חלוק בקשר אליו", אומר גורדון בראיון בלעדי שיפורסם מחר (ה') במגזין G. "יש לי כבוד רב אליו. הוא כל-כך נפגע מהדברים שהוא צריך לעשות, וזה לא הופך אותו לאיש הכי חביב. הוא מצולק בשל מה שהוא עושה. חביבות היא לא בראש תכונותיו".

גורדון יגיע לישראל כאורח של זכיינית ערוץ 2 קשת ואיגוד המפיקים, ויעביר מחר באולפני הרצליה סדנה שתקדים את פסטיבל ראש-פינה.

בראיון מספר גורדון כיצד הצליח לשמור על הצלחתה של הסדרה - שצמחה בצל אירועי 11 בספטמבר 2001 - גם 8 שנים אחרי, במציאות שונה לגמרי.

על-פי נתוני "פורבס", חצי דקת פרסום בעונה השביעית של "24" עלתה למפרסם האמריקני 366 אלף דולר. ההכנסה לכל פרק עמדה על קרוב ל-7.5 מיליון דולר, עם רווח של כ-5 מיליון דולר לפרק.

גורדון, כאחד האנשים המחזיקים בזכויות על היצירה במהלך 8 עונותיה, נהנה מנתח נאה מהסכומים הללו. כשיגיע לארץ, הוא ינסה ללמד את היוצרים המקומיים כיצד לעשות סדרה מצליחה בעידן הנוכחי.

הראיון המלא - מחר במגזין G.