עוד מכה לשר המשפטים נאמן: יועץ התקשורת שלו עוזב

גיל סלומון היה למעשה "הירושה" היחידה של נאמן מתקופת שר המשפטים הקודם, דניאל פרידמן ■ באחרונה הודיע סלומון לנאמן על רצונו לעזוב את תפקידו ב-1 בינואר בשל "תחושה של מיצוי ורצון להתקדם הלאה"

בצל הסערה שפרצה בשבוע האחרון לנוכח ההתבטאות של שר המשפטים, יעקב נאמן, כי יש להחיל בישראל דין תורה, סופג השר עוד מכה: יועץ התקשורת הבכיר שלו הודיע לאחרונה על עזיבה.

גיל סלומון (37), ששימש כיועץ חיצוני לתקשורת ואסטרטגיה מאז נכנס נאמן לתפקיד, היה למעשה "הירושה" היחידה מתקופת שר המשפטים הקודם, דניאל פרידמן, והוא נשאר במשרד המשפטים לבקשתו של נאמן. באחרונה הודיע סלומון לנאמן על רצונו לעזוב את תפקידו ב-1 בינואר בשל "תחושה של מיצוי ורצון להתקדם הלאה".

סלומון, עורך דין במקצועו, ייעץ בעבר לגופים משפטיים שונים ואף הקים את כל מערך ההסברה של הסניגוריה הציבורית. הוא נחשב למקצוען בתחומו. קודם לכן שימש ככתב לענייני משפט בערוץ הראשון.

עם הודעתו של סלומון הוצע התפקיד למספר עיתונאים המסקרים את תחום המשפט, אך הם סירבו. תפקיד יועץ התקשורת של שר המשפטים דורש היכרות נרחבת עם תחומים נוספים פרט למשפט, ובהם התחום הפוליטי, המדיני והפרלמנטרי.

כתב משפט בכיר אמר היום (ה') ל"גלובס" כי עזיבתו של סלומון את לשכת נאמן היא לא פשוטה עבור השר. "סלומון ניהל יחסים מצויינים עם כל הכתבים, עשה שיחות רקע ענייניות ועזר מאוד להעברת עמדותיהם של פרידמן ונאמן. מדובר במקצוען שספק אם נאמן יצליח למצוא מישהו עם כישורים וקשרים בתקשורת כמו שלו".