גם מחיר, גם מומנטום

מחזקים את תיק המניות במניות מעניינות

מדדי ניו יורק המשיכו לדשדש במסגרת מגמת העלייה ובמסגרת הצפי בימים אלו של השנה. אנחנו ניתן להם להמשיך לדשדש בלי מילים מיותרות, ונמשיך להציף מניות מעניינות על בסיס טכני עדכני במסגרת המשימה שלנו- למצות את ראלי סוף השנה ואפקט ינואר בתקווה שיבואו עלינו לטובה. כרגיל, אנחנו מלקטים מתוך תיק קניון המניות, ובכך גם מחזקים את ההתייחסות הטכנית ביחס אליו ואת המיקוד שלנו ושלכם. אז הנה מניות לחיזוק התיק:

מניות "מחיר"

מניות מחיר הן מניות שירדו הרבה, נמצאות על רמת תמיכה וערוכות לזינוק. הבעיה: לא ידוע מתי יתחיל הזינוק. היתרון: מחיר זול, תמיכה משמעותית-סיכון נמוך וסיכוי לפיצוי יפה על הסבלנות. להלן מניות המחיר הרלבנטיות מתיק הקניון:

BSX - תמיכה מעל לרמת ה-8 דולר. מהלך מעל ל-8.8 דולר יסמן התחלה של מגמת עלייה.

PACR - פעם הייתה ב-32 דולר. מדשדשת ברמות שפל אבל נראה כי היא מתארגנת לפריצה למעלה. תמיכה ב-2.75 והגנה מתחת ל-2.75 דולר.

AWC - חברת אלומיניום אוסטרלית שנכנסה השבוע לתיק הקניון. מפגינה חולשה אבל נתמכת מעל הממוצע הנע ל-150 יום (הממוצע "של" קרטר, המנתח הטכני של אופנהיימר) והומלצה לאחרונה על ידי קן פישר שלא מפספס בדרך כלל. צריך לפעמים קצת סבלנות ביחס להמלצות שלו אבל המחיר שווה את זה.
ETFC - נראה שהמניה ממש בשלה לפריצה כלפי מעלה. תמיכה חשובה ב-1.6 דולר. סבלנות עד 1.5 דולר. ריצה למעלה יכולה להתחיל בכל יום.

מניות מומנטום

מניות מומנטום הן מניות שרצות קדימה, אחראיות לתשואה העודפת של התיק אבל יקרות ביחס לרמת השפל. כאלו יש יותר בתיק הקניון מעצם טבעו של התיק. שילוב בין מניות מחיר, בתקווה שלפני פריצה, לבין מניות מומנטום נותן תיק בריא. להלן שלוש:

GLW - פרצה לאחרונה התנגדות ב-17 דולר פריצה שגרמה לה לרוץ למעלה, ריצה שאמורה להימשך, עם תיקון למטה או בלעדיו.

MI - שילוב טוב של מחיר עם התפתחות מומנטום. מהלך מעל ל-6.62 ישחרר אותה לריצה למרחקים ארוכים.

PFE - נוספה אתמול לתיק (תופיע בטור של השבוע הבא) ויכולה לעלות גם בזכות רוח גבית של הסקטור. תמיכה משמעותית מאוד סביב רמת ה-17.5 דולר