בושינסקי: "מכבי ת"א הפכה למועדון המכניס בישראל מספונסרים"

הצהובים צירפו את Metz לרשימת נותני החסות שלהם, היו"ר: "הכספים יופנו לחיזוק וטיפוח הקבוצה הבוגרת" ■ בפתיחת העונה הצהיר בושינסקי כי מכבי תקבל העונה 7 מיליון שקלים מספונסרים

קבוצת הכדורגל של מכבי ת"א לא מצליחה בצורה יוצאת דופן העונה מבחינה מקצועית, אבל בכל הקשור לצד המסחרי, הצהובים דווקא רושמים שנה לא רעה בכלל.

המועדון הודיע היום (שבת) על הצטרפותה של חברת האלקטרוניקה Metz לרשימת הספונסרים שלו. "אני שמח ש-Metz מצטרפת לנותני החסות של מכבי ת"א ובכך מביעה אמון במותג ומכבדת אותו", אמר יו"ר המועדון, אביב בושינסקי. "עם הצטרפותה של מץ למכבי, אין ספק שהמועדון כמעט ומיקסם את פוטנציאל ההכנסות שלו מחסויות וללא ספק הפך למועדון המכניס ביותר בישראל בהיבט הזה. כספים אלה יופנו לחיזוק וטיפוח הקבוצה הבוגרת כבר בקרוב".

במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה בחודש אוגוסט, ציין בושינסקי כי הקבוצה הצליחה לגייס ספונסרים בהיקף של כשבעה מיליון שקלים. בין היתר החליפה חברת פייג'יאה את שברולט כנותנת החסות הראשית, ותשלם סכום שמתקרב למיליון דולר לעונה. בנוסף, חתומה מכבי עם רשת תכשיטי היוקרה לגברים "גאט מקסימום", על חסות לתא הכבוד באצטדיון בלומפילד בסכום של כחצי מיליון שקלים.

בתחילת אוגוסט החליפה מכבי בעלות, ועברה מידיו של אלכס שניידר למיטש גולדהאר הקנדי.