אלי רייפמן לעו"ד איתן ארז: "ידך מרוצצת גולגלות של תינוקות"

ארז, המנהל המיוחד לנכסיו של רייפמן, הגיש תלונה במשטרה בגין מיילים מאיימים שקיבל מרייפמן הכוללים ביטויים קשים כגון "טפיל מוצץ דם", "נציג השטן והרוע עצמו" ■ השופטת אלשיך: "32 שנה לא נתקלתי בלשון כזו"

"מזה 32 שנה אני יושבת על כס המשפט, ולא יצא לי להיתקל בלשון כזו" - כך אמרה היום (א') השופטת ורדה אלשיך, בתגובה ל-3 הודעות דוא"ל ששיגר בשבועיים האחרונים מייסד אמבלייז, אלי רייפמן, למנהל המיוחד על נכסיו, עו"ד איתן ארז, בגינן התלונן נגדו האחרון במשטרה בטענה לאיומים, הפרעה לעובד ציבור בעת מילוי תפקידו ועוד.

בהודעות מופיעים בין היתר שלל ביטויים קשים כמו: "ידך מרוצצת גולגלות של תינוקות בזמנה הפנוי", "בציפורניים מזוהמות מדם יבש של קורבנות קודמים", "טפיל מוצץ דם", "נציג השטן והרוע עצמו", "מוחך הסדיסט", "הינך קליפה ריקה של סיטרא אחרא", "צורר" ועוד.

השופטת אלשיך דנה היום בהארכת מאסרו של רייפמן, בשל ביזיון ההחלטה המורה לו להעביר את מניותיו באמבלייז למנהל המיוחד. בפתח הדיון הודיע ארז על 3 הודעות הדוא"ל שהופתע לקבל מרייפמן.

"טפיל מוצץ דם"

באחת ההודעות כתב לו רייפמן: "אדוני הצורר, המושחת, השפל מכל אדם שפגשתי מימי חיי, בקיצור נמרץ, אתה ורק אתה הבאת עליי את חורבני. אתה הטפיל, מוצץ הדם, שלא בנה או יצר דבר מימיו ורק ניזון מכשרונם ועמלם של אחרים... אתה, אוכל הנבלות של חברות ומוניומנטים של יוצרים ויוזמים, חומס וגונב החלומות, בזבוז בשר עלי אדמות, נציג הרוע והשטן עצמו, אתה לקחת לי את נפשי ועקרת אותה מתוך חזי בציפורניים מזוהמות מדם יבש של קורבנות קודמים. הפכת אותי ללא רלוונטי בחברה שהיתה מקור חיי".

עוד כתב רייפמן: "מר טפיל, איתן ארס, עשה בי ככל שאתה רוצה. החזר אותי לכלא ביום ראשון, טיפש מרושע, רשע מטופש, אוכל גוויות".

בדוא"ל נוסף קבל רייפמן על שארז אמר לעיתונות כי הכספים שמקבל רייפמן משיעורי הקבלה שהוא מעביר צריכים להגיע לקופת הכינוס, בשעה שלטענת רייפמן הוא מעביר את השיעורים בלא תמורה.

"את חובותיי אפרע כמו שעשיתי תמיד ואחזור לחיים", כתב רייפמן לעו"ד ארז. "אתה, לעומת זאת, הינך קליפה ריקה של סיטרא אחרא, שאין בה ולא נשאר בה ולו שמץ של נשמה. תרומותיך ושיעורי הגמרא שלך הינם מסיכה וזיוף המכסים על היותך אנס נשמות ומשומד".

"ילד טוב ירושלים"?

אחד משני פרקליטיו של רייפמן, עו"ד שלומי תורג'מן, הרתיח את אלשיך כשניסה לגמד את הדברים והגדיר את רייפמן כ"ילד טוב ירושלים". "תירגע עם הנאום שלך על 'ילד טוב ירושלים'", רתחה השופטת, והדגישה כי הדברים הקשים שכתב רייפמן "מופנים למעשה לבית המשפט, באמצעות ידו הארוכה... אין כאן מעידה חד-פעמית של החייב, שבצר לו גבר עליו יצרו והוא כתב מה שכתב. מדובר בשיטה, ב-3 מיילים מתאריכים שונים, שכולם נוקטים בלשון בלתי ראויה".

אלשיך פנתה למשטרה בבקשה לפעול במהירות האפשרית בבירור תלונתו של ארז, "לרבות גביית עדויות מכל מי שצריך". היא ציינה כי היא רואה "חומרה יתירה" בכך שפרקליטי רייפמן, עוה"ד דורון אפיק ושלומי תורג'מן, שהיו מכותבים אף הם לדוא"ל, לא טרחו להתנצל או לגנות את הדברים.

עו"ד ארז ביקש לקבוע מועד סופי להעברת המניות, שכן לדבריו בימים בהם רייפמן היה חופשי ממאסר כדי לפעול להעברת המניות, הוא הקדיש את עיקר זמנו לראיונות לתקשורת, כתיבת המיילים, הרצאות בקבלה וכו'.

עו"ד תורג'מן העיר כי רייפמן גם צריך לאכול במשך 24 שעות היממה - ואז העירה אלשיך, בגילוי נאות שהציניות ניכרת בו, כי גם לדוא"ל שבביתה הועברה הזמנה להרצאות הקבלה של רייפמן.

תורג'מן העריך כי כ-10-12% משרשור המניות של רייפמן באמלייז נחשף עד כה, וכי בחודש אפריל ייחשפו כל המניות. אלשיך תיתן את החלטתה מחר (ב') בבוקר.

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד יורי גיא-רון, אמר היום בעקבות הדברים כי הוועד המרכזי של הלשכה אישר כבר בחודש מאי השנה הצעה לתיקון חוק העונשין, שנוסחה ביוזמתו, הקובעת כי תקיפת עורך דין תיחשב לתקיפת עובד ציבור, והעונש בגינה יהא 5 שנות מאסר.

"הצעת החוק נועדה להבטיח כי עורכי דין, הממלאים תפקיד או חובה על-פי דין, יוכלו לבצע תפקידם ללא חשש או איום בתקיפה פיזית", הסביר גיא-רון.