הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי היא הזכורה ביותר זה השבוע השלישי ברציפות

הפרסומת לפלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, היאהפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי ברציפות. שיעורי הזכירה לפרסומת עומדים על 12.2%, ברשימת הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת במקום השישי עם שיעורי אהדה העומדים על 9%.

הפרסומת לבנק הבינלאומי הראשון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של הפרזנטור אסי כהן, היא הפרסומת האהובה ביותר, כאשר שיעורי אהדה של 15.7% מדרגים אותה במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות. ברשימת הפרסומות הזכורות מדורגת הפרסומת במקום הרביעי עם שיעורי זכירה העומדים על 6.1%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר כי זו הפעם הראשונה שפרסומת של הבנק הבינלאומי הראשון מדורגת בפסגת רשימת הפרסומות האהובות. דגני מוסיפה כי בנייה לאורך זמן של פרזנטור המזוהה עם המותג, בשילוב אומץ קריאיטיבי המשתמש בהומור בנושא רציני כהשקעות, מניבים שיעורי אהדה גבוהים.

זה השבוע השני ברציפות בהן הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל אסם לחטיף במבה זכורות ואהובות למרות שלא שודרו כלל. השבוע מצטרפת לרשימה זו הפרסומת לסלקום באמצעות מקאן-אריקסון.

השבוע, פרסומת אחת הנכללת ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות - בזק בינלאומי - נכללת גם ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה תקציבית.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה במספרן ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 299.

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה קלה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-36.9 מיליון דולר (לעומת כ-38.3 מיליון בשבוע שעבר).

22