דניה סיבוס תקים 2 בניינים ב"גוש הגדול" תמורת 40 מיליון שקל

סך הפרויקטים של החברה בגוש מסתכמים בכ-249 מיליון שקל ■ בפרויקט, שתכנן משרד האדריכלים של רוני מוגרבי, יוקמו דירות יוקרה בשני בניינים - האחד בן 11 קומות והשני בן 8 קומות

חברת הבנייה והתשתיות דניה סיבוס , מקבוצת אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב, תקים את שני מבני המגורים במתחם "מבנן 2" אשר ב"גוש הגדול" בצפון תל אביב. בסך הכל, תבנה דניה סיבוס 48 יחידות דיור בעבור 40 מיליון שקל, מה שמביא את ההיקף הכספי של פרויקטי החברה בגוש הגדול לכ-249 מיליון שקל.

דניה סיבוס, שתקים את שלושת מגדלי המגורים בפרויקט "SARONA" של חברת גינדי בדרום הקריה בתל אביב, תבנה גם את "מבנן 2" של קבוצת הרכישה בע"ק וחברת קרת. הקבוצה, המיוצגת על ידי עו"ד מינקוביץ וחברת קרת, תשלם לדניה סיבוס עבור בניית הפרויקט סך של 40 מיליון שקל, כאמור.

בפרויקט, שתכנן משרד האדריכלים של רוני מוגרבי, יוקמו דירות יוקרה בשני בניינים - האחד בן 11 קומות והשני בן 8 קומות. הקומפלקס יכלול 18 דירות בנות 4 חדרים, 26 דירות בנות 5 חדרים, שש דירות בנות 3 חדרים ודירה אחת בת 2.5 חדרים. קומת הכניסה המשותפת ושתי קומות המרתף של הפרויקט כוללות חניות ומחסנים. מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג, מעריך כי דניה סיבוב תשלים את הפרויקט ב-25 חודשים.

נציין כי עם הזכייה בפרויקט "מבנן 2" עולה מספר יחידות הדיור שבונה דניה סיבוס ב"גוש הגדול" בתל אביב ל- 306 דירות ב-13 בניינים, בסך כספי כולל של כ-249 מיליון שקל, כאמור. מהחברה נמסר כי לדניה סיבוס צבר הזמנות של כ-2 מיליארד שקל בפרויקטים לבנייה בישראל, רוסיה ורומניה.