מסגרת של סמסונג - יקרה עם תמונה איכותית

המסגרות הדיגיטליות הפכו בשנתיים האחרונות למוצר עממי הנמכר במחירים נוחים ■ ה-SPF-107H של סמסונג בגודל 10 אינץ' היא קצת יקרה וללא יכולות מתקדמות, אבל היא מציעה איכות תמונה מוצלחת

המסגרות הדיגיטליות הפכו בשנתיים האחרונות למוצר עממי הנמכר במחירים נוחים. בשנה האחרונה ראינו כיצד גדל המסך של המסגרות והופך אותן למוצר עם נוכחות טובה יותר על שולחן העבודה או באחת הפינות בסלון. אם עד לפני מספר חודשים המסגרות הגיעו בגדלים של 7 או 8 אינץ', היום כבר אפשר למצוא מסגרות בגודל 10 אינץ'. חברת סמסונג עונה על הקטגוריה הזו והיא מציעה את דגם SPF-107H בגודל הזה.

סמסונג מסגרת דיגיטלית

*עיצוב ושליטה: המראה של המסגרת הדיגיטלית נקי מאוד, כאשר היא מגיעה בצבע שחור עם מסגרת שקופה נוספת שעוטפת אותה בצדדים. כפתורי השליטה נמצאים מאחורי המסגרת ותצטרכו ללמוד את מיקומם בעל-פה, מכיוון שתתקשו לראות אותם ולצפות בפעולותיהם על המסך בנוחות. לא מדובר במשימת זיכרון קשה, אולם סמסונג יכלה לפתור את הבעיה הזו בקלות עם שלט רחוק.

*אין חיבור אלחוטי לרשת: בשונה מהטרנד בחלק מהמסגרות הדיגיטליות היום, לא תמצאו כאן חיבור לאינטרנט אלחוטי, שמאפשר את העברת התמונות למכשיר בקלות. את העברת התמונות תבצעו כאן באמצעות חיבור המסגרת עם כבל למחשב, כאשר לדגם הזה יש זיכרון פנימי של 1 ג'יגה. כמו כן, המסגרת יודעת לקרוא כרטיסי זיכרון מסוג SD, מה שיכול לאפשר לכם לבצע את העברת התמונות בקלות רבה יותר.

לא תוכלו לצפות על המסגרת הזו בקבצי וידיאו או להאזין לקבצי מוזיקה בשונה מהמון מסגרות שקיימות היום בשוק. מצד שני, מדובר באופציה מאוד לא שמישה למוצרים מהסוג הזה.

*מסך: איכות המסך מוצלחת במיוחד, אולם אחת הבעיות היא שחלק מהתמונות שאוחסנו אצלנו במחשב לא תוכננו להצגה על מסך רחב. לכן היו מספר רב של תמונות שהוצגו בצורה לא מלאה על מסך המסגרת.

*תכונות נוספות: אפשר לקבוע מתי המסגרת תידלק ומתי היא תכבה באופן אוטומטי, מה שמאפשר להציב אותה גם בחדר השינה ללא חשש שהיא תאיר את כל החדר בלילה. בבוקר המסגרת תחזור לתפקד, מבלי שתצטרכו להפעיל אותה מחדש.

*בעיות: המסגרת אמורה לשמש גם כמיני מסך למחשב, בה אפשר לצפות במסמכים שונים. הבעיה היחידה, שהתוכנה של החברה לא תואמת לחלונות 7 של מיקרוסופט ואנחנו לא הצלחנו להפעיל אותה גם במצב תאימות לגרסאות ישנות יותר של חלונות.

*בשורה התחתונה: המסגרת קצת יקרה וללא יכולות מתקדמות, אבל היא מציעה איכות תמונה מוצלחת.

*מחיר: 750 שקל.

*ציון: 8.