עוד ויטמינים לתיק

מניות של רשתות חנויות ויטמינים מעניינות

זהו, עוד יומיים נגמר שבוע הדשדוש השני של דצמבר ונכון ליום רביעי, הוא מתנהל תוך שימור האנרגיה השורית. מכאן, בהנחה שלא יהיו הפתעות דרמטיות, אמורות להתחיל חגיגות סוף השנה. אין הרבה מה להוסיף על הניתוח הטכני המפורט של מדדי ניו יורק שפורסם כאן ביום שני, ולכן נסתפק בחזרה על הגדרת המגמה כמגמת עלייה לטווח הארוך ובתזכור רמות התמיכה וההתנגדות המשמעותית ל-S&P500 : הרמות 1,065 ו-1150 בהתאמה. לטווח הקצר, תמיכה מעל 1,110 תיחשב סימן שורי.

היה והאווירה בוול סטריט אכן תישאר חיובית במהלך השבועות הקרובים, המניות שאמורות להנות מכך ביותר הן מניות החברות עם שווי השוק הנמוך. נוסיף לכך גם מניות עם מחיר אופטי נמוך ובייחוד כאלו שנמצאות מעל רמת תמיכה תוך כדי מעבר למגמת עלייה.

למשל, החזרנו לקניון המניות את קרוקס. לא ברור מה קורה עם המוצר הזה אבל מבחינת הניתוח הטכני, רכש מעל 5.65 והגנה מתחת ל-5.5 זו אסטרטגיה סבירה. המניה יכולה לעלות כמה דולרים ובאחוזים זה המון. שווי השוק של החברה הוא כחצי מיליארד דולר, חברה קטנה במונחים אמריקאיים.

להלן עוד 3 רעיונות שמרחיבים את המבחר שיש בתיק קניון המניות:

HRP- חברת נדל"ן, מעל מיליארד דולר אבל עדיין רלבנטית. סיכוי להתחדשות מגמת העלייה שיאושר אם תעלה מעל 6.7 דולר. נסחרת במכפיל 7.8 ותשואת דיבידנד של 7.3% ונתונים טובים אלו בוודאי שלא מזיקים.

GKK -עוד חברת נדל"ן, ברמת סיכון גבוהה יותר אבל עם שווי שוק ממש נמוך, כ-135 מליון דולר. קצת מדשדשת אבל אמורה לפרוץ למעלה. אסטרטגיה טכנית: רכש מעל 2.6 והגנה מתחת ל-2.6 דולר. השער האופטי (מחיר המניה) נמוך וכאמור מדובר ביתרון טכני כשמחכים לעלייה.

VITC -לקניון המניות הכנסנו לאחרונה את VSI, מניית רשת חנויות הויטמינים ובעקבות כך עדכן אותנו סרגי וסצ'ונוק כי אופנהיימר נותנים המלצת רכש לחברה שהונפקה גם כן לא מזמן: Vitacost.com (סימול: VITC) מהמעט שניתן לחלץ מהגרף, בשילוב ההמלצה של אופנהיימר ושאר הפרמטרים בהם אנחנו מתמקדים היום, VITC יכולה להיות מעניינת. הגנה מתחת ל-8.7 דולר