מה השעה אצלך, טייגר?

חברת השעונים השווייצרית טאג הויר החליטה להוריד את טייגר וודס מקמפיינים פרסומיים בתקופה הקרובה בעקבות פרשת הבגידות בה מעורב כוכב הגולף ■ ובינתיים: טייגר נבחר לגולפאי השנה בפעם העשירית בקריירה

יצרנית השעונים השווייצרית טאג הויר החליטה להגביל משמעותית את השימוש בטייגר וודס בקמפיינים הפרסומיים הקרובים שלה, כך הודיעה החברה בהודעה רשמית בסוף השבוע. ההחלטה באה בעקבות פרשת הבגידות בה מעורב כוכב הגולף, ושבעקבותיה הודיע על פרישה מהסבב המקצועני לתקופה בלתי מוגבלת.

טאג הויר, שמלווה את טייגר וודס מאז 2002, היא עוד אחת ברשימה של נותני חסות שהחליטו "להוריד את טייגר מהמדפים" בעקבות הפרשה.

"ההחלטה שלקחנו היא זמנית, ותלויה בהחלטה של טייגר מתי יחזור מהודעת הפרישה שלו", נכתב בהודעה רשמית שהוציאה החברה. "עם זאת, הקשר שלנו עם טייגר וודס יימשך". באוסטרליה הורידה טאג הויר כבר לפני שבוע את כל הפרסומות בכיכובו של וודס מעל החנויות ושלטי החוצות.

בשבועיים האחרונים נעלם וודס כמעט לחלוטין מפרסומות בטלוויזיה, שם כיכב בין היתר אצל נייקי, טאג הויר, אלקטרוניק ארטס וג'ילט. אקסנטור, חברת הייעוץ שבנתה את קמפיין השיווק שלה סביב טייגר וודס, היא היחידה שבינתיים הפסיקה את ההתקשרות עם טייגר. ענקית המשקאות גייטורייד, שסיימה את הקשר עם טייגר, עשתה זאת עוד לפני שהתפוצצה השערורייה האחרונה.

בשורה אחת טובה בתוך הסערה האחרונה לטייגר: בסוף השבוע הוא נבחר לגולפאי השנה של 2009, בבחירה הרשמית של שחקני הסבב. זו הפעם העשירית שטייגר, 33, זוכה בכבוד.