סניף איקאה בראשון-לציון ייפתח ב-9 במארס 2010

תחילה יעבדו במקום כ-500 איש, ולאחר מכן יתווספו עובדים נוספים ■ עד כה הושקעו כ-400 מיליון שקל בהקמת החנות ■ הבעלים, מתיו ברונפמן: "תוכנית הפריסה תכלול בשלב זה 3 חנויות"

הכינו את העגלות: איקאה הודיעה כי החנות השנייה בראשון לציון תיפתח בתאריך ה-9 במארס 2010 במתחם מעוין שורק במבנה שגודלו כ-34 אלף מ"ר.

כזכור לא מזמן הוסר הסבך הביורוקרטי שעיכב את פתיחת חנות הרהיטים השוודית. ועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכז, אישרה את תוכנית המתחם למתן תוקף - השלב האחרון והסופי בהליך אישור התוכנית.

במתחם מחזיקה קבוצת ברונפמן-פישר באמצעות החברה הבת אירוס הגלבוע. מתיו ברונפמן הבעלים אמר היום: "אנו נרגשים לקראת פתיחת החנות השנייה של איקאה. אין לנו ספק כי החנות תתרום לשגשוג כלכלי של כל האזור, כפי שחנות איקאה בנתניה תרמה להתפתחות מתחם פולג בנתניה. אנו שמחים על האפשרות שניתנת לנו להכניס למעגל העבודה עוד 500 משפחות במעגל הראשון ועוד אלפים במעגל השני".

"פתיחת החנות השנייה היא שלב נוסף בתוכנית הפריסה להקמת רשת בישראל, שתכלול בשלב זה שלוש חנויות. הפיכתה של איקאה לרשת תאפשר לה לבסס עוד יותר את חזון המותג: לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות ממוצרים מעוצבים ואיכותיים במחירים נמוכים. אנו בני מזל שזכינו לעזרתם של רבים. אני מודה לכל עובדי חנות איקאה נתניה, העובדים החדשים בחנות בראשון לציון ובמיוחד לראש עיריית ראשון לציון, אשר, כולם כאחד, אפשרו את פתיחתה של החנות".

רון הדסי, יו"ר החברה אמר: "החנות בראשון לציון תיפתח תשע שנים אחרי פתיחת החנות הראשונה בנתניה, אשר עד כה רשמה יותר מ-19 מיליון מבקרים. על פי סקר שערכה איקאה, באמצעות חברת GFK, נמצא כי מודעות הציבור למותג איקאה בישראל היא הגבוהה ביותר בקרב חברות הריהוט לבית ועומדת על שיעור של 97%". לדברי הדסי, עד כה הושקעו כ-400 מיליון שקל בהקמת החנות בראשון לציון.

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, אמר: "חנות איקאה בראשון לציון תציע מגוון מוצרים אחיד וזהה למגוון המוצרים בחנות נתניה ושתי החנויות יפעלו תחת לוח פעילויות זהה לאורך כל השנה".

לחנות תהיה גישה באמצעות כביש 4311, שנסלל ויוצא מכביש 431, המחובר לנתיבי תחבורה מרכזיים ולכן בעל גישה נוחה לתושבי המרכז, ירושלים והדרום.