רשת סטימצקי הופכת לחברת תקליטים

הודיעה על הקמת מערך הפצה לדיסקים ומארזי DVD של אמנים מקומיים, שיכלול גם שיתוף-פעולה בתהליך ההפקה והליווי האמנותי של ההקלטות ■ זאת - בהמשך להצלחת הרשת בשנים האחרונות בתחום הפצת דיסקים

הנהלת רשת סטימצקי הודיעה הבוקר (א') רשמית על הקמת מערך הפצה לדיסקים ומארזי DVD של אמנים מקומיים, שיכלול גם שיתוף-פעולה הדוק בתהליך ההפקה והליווי האמנותי של תהליך ההקלטות.

בכך הופכת רשת סטימצקי, בפועל, לחברת תקליטים לכל דבר - המשך טבעי להצלחת הרשת בשנים האחרונות בתחום הפצת דיסקים, ששתי הדוגמאות הבולטות ליעילותו הם האלבומים רבי-המכר "נקודה טובה" של שולי רנד ו"שירת רבים" של דוד ד'אור.

מערך ההפצה העצמאי של רשת סטימצקי כולל כיום 300 חנויות ברחבי הארץ, ובנוסף יימכרו דיסקים ומארזי DVD בהפקת הרשת גם ברשתות טאוור רקורדס, התו השמיני, דיסק קלאב ועוד.

רשימת האמנים שכבר חתמו על חוזים עם סטימצקי כוללת את ארקדי דוכין (אלבומו החדש "ספטמבר" לצד אלבומים קודמים), האלבום "נועדנו" של גלעד שגב, אלבומו החדש של דוד ד'אור המיועד לצאת בסוף ינואר 2010, אלבום ההופעה החיה של שלומית אהרון ושלושת הטנורים וכן הסכם שיתוף-פעולה עם חברת טדי הפקות על הפצת אלבומי "כוכב נולד".

כמו כן חתמה סטימצקי על הסכם הפצה בינלאומי עם הלייבל הקלאסי "בריליאנט", והיא מנהלת מגעים עם חברות בינלאומיות נוספות. כזכור, בתחילת שנת 2008 רכשה סטימצקי את רשת חנויות הדיסקים צליל, שהפכה בפועל לזרוע המוזיקלית שלה.

מנכ"ל רשת צליל, מיכה יוגב, מסר: "בעקבות המיזוג בין NMC יונייטד והד ארצי, והשינויים הנוספים בשוק המוזיקה בישראל, התחלנו לקבל פניות מאמנים ומאנשי מקצוע בתחום להצבת אלטרנטיבה חדשה לחברות התקליטים המסורתיות. בעתיד תיבחן הרחבת הפעילות וכניסה לתחומי הפקת מוזיקה וצבירת זכויות יוצרים, בעלות על תוכן וחדירה לתחומים נוספים כמו סלולאר, דיגיטל ועוד. להערכתנו, נתח השוק שלנו בתחום הפצת הדיסקים בארץ עומד על 35% לעומת 25% לפני שנתיים".