סמנכ"לית השיווק של גוגל ו-YouTube בישראל קיבלה קידום

ריקי דרורי מונתה למנהלת שיווק אזורי של גוגל ו-YouTube ביוון ובדרום אפריקה, לצד תפקידה הנוכחי בישראל ■ במסגרת תפקידה החדש תוביל דרורי את הפעילות השיווקית של גוגל עבור שותפים ומפרסמים באזור

ריקי דרורי, סמנכ"לית השיווק של גוגל ו-YouTube בישראל, מונתה למנהלת שיווק אזורי ביוון ובדרום אפריקה, לצד תפקידה הנוכחי בישראל. במסגרת תפקידה החדש תוביל דרורי את הפעילות השיווקית של גוגל עבור שותפים ומפרסמים באזור.

בנוסף, מונתה דרורי למנהלת השיווק הגלובלית של תכנית השותפים של גוגל אדוורדס, כאשר במסגרת תפקיד זה תשווק דרורי את הקישורים הממומנים של גוגל לעסקים קטנים ברחבי העולם, על-ידי יצירת שותפויות עם סוכנויות פרסום, בוני אתרים ויועצים שיווקיים.

דרורי מונתה לתפקידה בגוגל ישראל בספטמבר 2006, והיא אחראית על התאמה, שיווק והחדרה של מוצרי גוגל, כגון Gmail ו-YouTube, לשוק הישראלי, ועל יצירת שיתופי-פעולה שיווקיים, בהם שיתוף-הפעולה בין ערוץ 2 ל-YouTube במהלך הבחירות לכנסת. בנוסף, דרורי פועלת להטמעת פלטפורמות הפרסום של גוגל בקרב עסקים קטנים ובינוניים בישראל.

לדרורי תואר MBA מ-INSEAD, ובעבר שימשה כסופרוויזרית בחברה לייעוץ שיווקי לסטארט-אפים, כמנהלת התקשורת של הקונסוליה הכללית של ישראל בניו-יורק, וכיועצת לענייני ישראל בקמפיין של הילארי קלינטון לסנאט ב-2000.

נזכיר כי רק לפני כשבועיים מונה מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, לחבר הנהלת גוגל אירופה באזור אירופה הדרומית והמזרחית, המזרח-התיכון ואפריקה, כמו גם למנהל אזורי לפעילות גוגל במדינות יוון, דרום אפריקה, מלטה, קפריסין וגיברלטר, לצד תפקידו הנוכחי כמנכ"ל גוגל ישראל.