אחרי 16 שנה: דני טרגן פורש מתפקידו כמנכ"ל תמי 4

גורם בענף המים הסביר כי טרגן החליט לפרוש מאחר שהיה לו קשה לקבל את העובדה שלאחר 16 שנים על תקן מספר 1 בחברה, הוא הופך להיות מספר 2 בשטראוס מים

מנכ"ל תמי 4, דני טרגן, התפטר מתפקידו אחרי 16 שנה. על-פי ההודעה הרשמית שהוציאה קבוצת שטראוס , בעלת השליטה בתמי 4, המהלך נעשה כחלק מהשינויים הארגוניים במסגרת ארגון חטיבת שטראוס מים. רמי רונן, מנכ"ל שטראוס מים, צפוי למנות לטרגן מחליף בתוך מספר שבועות.

גורם בענף המים הסביר כי טרגן החליט לפרוש מאחר שהיה לו קשה לקבל את העובדה שלאחר 16 שנים על תקן מספר 1 בחברה, הוא הופך להיות מספר 2 בשטראוס מים.

"זה טבעי לגמרי. הבן אדם הוביל את החברה לבדו המון שנים, ופתאום המושכות לא באופן בלעדי בידיים שלו, וזה לא קל לעשות את התהליך ולהפוך כפוף למישהו אחר", אמר הגורם.

בכל אופן, טרגן יישאר בתפקיד יועץ לשטראוס מים, ועל-פי הערכות זהו לא מינוי ריק מתוכן אלא מינוי אמיתי עם כוונות כנות של שני הצדדים.

נזכיר כי באוקטובר האחרון השלימה שטראוס, באמצעות החברה הבת H2Q תעשיות מים, את רכישת תנה תעשיות, יצרנית תמי 4, תמורת 303 מיליון שקל. באותו חודש נבחר טרגן לאיש השיווק של איגוד השיווק הישראלי, תואר שהוענק לו בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים.

באיגוד השיווק ציינו כי הבחירה בטרגן נעשתה לאור הצלחתה של תמי 4 ליצור תוך שנים בודדות מהפכה צרכנית בשוק מי השתייה ובהרגלי צריכת המים של הצרכן הישראלי בבית. עוד ציינו כי שנת 2009 היתה שנת השיא של תמי 4, כשהפכה לשחקן המוביל בשוק מתקני המים (מסוננים ומינרליים) והגדילה את היקף המכירות שלה בכ-40% לעומת אשתקד.

תמי 4 גם נהנתה מצמיחה בחודשים הראשונים של 2009, עת תקף משבר באיכות המים את מי עדן ונביעות. תמי 4 הציגה אז צמיחה של 20% בכל הפרמטרים.

טרגן אמר באותה תקופה ל"גלובס" כי בתוך 5 שנים בכוונת החברה לרבע את מחזור המכירות שלה בארץ ובעולם ל-1.2 מיליארד שקל. את התוכנית השאפתנית הזאת טרגן כבר לא יזכה ללוות מעמדת המנכ"ל, אבל הוא אמור ללוות אותה כאמור כיועץ לשטראוס מים.