רונן אביגדור מתמנה לתפקיד מנכ"ל מנורה מבטחים פיננסים

בעברו של אביגדור תפקידים שונים בבית ההשקעות אקסלנס ■ אביגדור מחליף בתפקיד את יו"ר בית ההשקעות, יהודה בן אסאייג ■ בית ההשקעות מנהל למעלה מ-20 מיליארד שקל בקופות גמל, קרנות נאמנות וניהול תיקים

לאחר שמונה חודשים בהם התנהל ללא מנכ"ל, הודיעו היום ראשי בית ההשקעות מנורה מבטחים פיננסים על מינויו של רונן אביגדור, מנכ"ל חברת הקרנות של הבית לתפקיד. אביגדור, 44, ימשיך לנהל במקביל את חברת הקרנות, אותה הוא מלווה מאז 2005.

בעברו של אביגדור תפקידים שונים בבית ההשקעות אקסלנס כמנכ"ל חברת הקרנות, מנכ"ל משותף בחבר הבורסה ומנהל דסק הברוקראז' למוסדיים זרים ומקומיים וכמנהל מחלקת מחקר.

אביגדור מחליף בתפקיד את יו"ר בית ההשקעות, יהודה בן אסאייג, שמונה באפריל האחרון למשנה למנכ"ל ומנהל אגף ביטוח חיים ובריאות בחברה האם, מנורה מבטחים. בית ההשקעות מנהל למעלה מ-20 מיליארד שקל בקופות גמל, קרנות נאמנות וניהול תיקים.

בן אסאייג, יו"ר החברה, ציין כי "מדובר במינוי מצוין לבית ההשקעות. רונן הוכיח, החל מיום הקמת בית ההשקעות, את יכולתו המקצועית והניהולית תוך הצגת ביצועים מרשימים בחברת הקרנות. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו כמנכ"ל בית ההשקעות וזאת לצד המשך ניהול חברת הקרנות".