באסיסט להקת U2 תובע את העוזרת שלו; "גנבה ממני 3 מיליון דולר"

קרול הוקינס, העוזרת של אדם קלייטון, מואשמת כי בזבזה את הכסף על מגוון פריטי יוקרה, ובהם דירה בניו-יורק ואפילו "קונצרן סוסים"

אדם קלייטון, נגן הבאס של להקת U2, תבע את העוזרת שלו לשעבר בחשד שגנבה ממנו כמעט 3 מיליון דולר ובזבזה את הכסף במשך 13 חודשים על מכוניות, תכשיטים, חופשות שונות וסוסים.

קלייטון תבע את קרול הוקינס, תושבת דבלין, בדרישה שתחזיר לו כסף שנעלם לטענתו, והשופט האירי הורה על הקפאת נכסיה של הנתבעת עד לבירור התביעה.

הוקינס, שתוארה בדיווחים שונים בתקשורת כ"עוזרתו" של קלייטון ולעתים אף כ"עוזרת-הבית" שלו, מואשמת כי בזבזה את הכסף על מגוון פריטי יוקרה, ובהם דירה בניו-יורק ואפילו "קונצרן סוסים", לפני שנתפסה על-ידי המוזיקאי בחודש שעבר.

עיתון ה"גרדיאן" הבריטי ציטט את פול סרינן, עורך דינו של קלייטון, כאומר שהוקינס עצמה ניגשה למעסיקה כבר בספטמבר 2008 והודתה כי "מעלה" באלפי דולרים מחשבונות הבנק שלו.

לפי דיווח ה"גרדיאן", קלייטון המשיך להעסיק את הוקינס "מתוך חמלה". אך לפני חודש החל קלייטון כנראה לשים לב לסתירות כספיות נוספות, מה שהוביל את הוקינס להתוודות לכאורה כי היא רוכשת מוצרים בעזרת כרטיסי האשראי של המוזיקאי.