גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של נירלט

התקציב טופל עד כה בידי פוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2009 פרסמה נירלט בהיקף 600 אלף דולר במחירים ריאליים

משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של נירלט - כך נודע ל"גלובס". במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום יורו תל-אביב, אדלר-חומסקי, ראובני-פרידן ופוגל-אוגילבי.

תקציב נירלט מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מתחילת 2009 פרסמה החברה בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים. אותו היקף פרסום בדיוק השקיעה החברה גם בשנים 2008 ו-2007.

המתחרה המשמעותית של נירלט בשוק הצבעים היא טמבור, שהיא גם המפרסמת הגדולה בקטגוריה. תקציב הפרסום של טמבור מתנהל במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. לפני כן, הוא טופל במשך 8 שנים במשרד ראובני-פרידן.