תביעה: עו"ד מאמדוקס גנבה כספי ירושה עליהם הופקדה בנאמנות

חברת קיבוץ תובעת מיליון שקל מעו"ד טל רון מהמחלקה המשפטית באמדוקס, בטענה כי ניצלה את אמונה וגנבה ממנה כספים שירשה מהוריה ניצולי השואה, עליהם הופקדה רון בנאמנות ■ לאמדוקס אין קשר לפרשה

חברת קיבוץ בארות-יצחק תובעת בבית משפט השלום בכפר-סבא מיליון שקל מעו"ד טל רון מהמחלקה המשפטית באמדוקס, בטענה כי ניצלה את תמימותה ואת אמונה וגנבה ממנה כספים שירשה מהוריה ניצולי השואה, עליהם הופקדה רון בנאמנות.

בית המשפט הטיל עיקולים במעמד צד אחד על ביתה וחשבונותיה של רון. יצויין כי רון עובדת כשכירה באמדוקס ואינה בעלת משרד פרטי, אולם לחברה עצמה אין כל קשר לפרשה.

התובעת רחל רוזנבלט העבירה קורס בישול, במהלכו הכירה את רון ובעלה. באמצעות משרד דורית לוי-טילר ושות' היא טוענת כי נרקמו ביניהם קשרי ידידות, וכך סיפרה לרון כי ירשה כ-457 אלף דולר מהוריה, אך למרות שהם נפטרו לפני מספר שנים, טרם התפנתה להוציא צווי ירושה.

רון הגישה בשמה בקשות לצווי ירושה וניהלה את הכספים בחשבון נאמנות. רוזנבלט טוענת כי ביקשה מרון להעביר אליה כספים לחשבון הקיבוץ, אולם ב-3 השנים האחרונות הועברו כ-157 אלף שקל בלבד.

לפני כחצי שנה ביקשה רוזנבלט לקבל את מלוא כספי הנאמנות, אך לטענתה רון דחתה אותה בתירוצים שונים. בין היתר החתימה אותה רון על הסכם נאמנות והסכם שכר-טרחה, ובדיעבד זייפה את התאריך עליהם כאילו נחתמו ב-2004.

רוזנבלט פנתה למנהל סניף הבנק, שלתדהמתה אמר כי לא נותרו בחשבון כספים כלשהם.

עו"ד מנחם רובינשטיין מסר בשמה של רון: "סיפור המעשה בתביעה פשוט אינו נכון, וחבל שבא-כוח התובעת נחפז בהגשת התביעה. בימים אלה קיבלנו מהבנק עשרות מסמכים וצ'קים וביצענו שיחזור של כל הסכומים על ציר הזמן, באופן המלמד בבירור כי רון לא שלחה יד ברכוש התובעת, שקיבלה את כל כספה עד לפרוטה האחרונה. בידינו ראיות ברורות המוכיחות זאת, לרבות מסמכים החתומים בידי התובעת". (ת"א 09-12-13404).