עו"ד שהפסיד את כספו אצל מיידוף תבע תיקון של הסכם הגירושים - ונדחה

סטיבן סימקין טען כי חלוקת הרכוש בינו לגרושתו התבססה על כספים שנגנבו ע"י מיידוף, ולכן יש לחלק את הרכוש מחדש

עורך דין ניו-יורקי המתמחה בנדל"ן, אשר שילם לאשתו לשעבר 2.7 מיליון דולר מתוקף הסכם שהתבסס על שווי חשבון ההשקעות שלו אצל ברנרד מיידוף, לא יוכל לתקן את ההסכם למרות שהפסיד כספים בהונאת הפונזי של מיידוף - כך קבע שופט בניו-יורק.

סטיבן סימקין, יו"ר מחלקת הנדל"ן במשרד עורכי הדין פול, ווייס, ריפקינד וורטון אנד גריסון, תבע בפברואר את אשתו לשעבר, לורה בלנק, לאחר חשיפת מעשה המירמה של מיידוף, וטען כי אשתו לשעבר התעשרה באופן בלתי צודק כתוצאה מההסדר שגובש ב-2006.

לא הזוג היחיד

השופטת שרה-לי אבנס כתבה כי סימקין נפגע מכיוון שהחליט להשאיר את כספו בחברת ההשקעות ברנרד ל. מיידוף אינווסטמנט סקיוריטיס, ולא משך אותו לפני התפוצצות הפרשה.

עורכת דינה של לורה בלנק, שרה נטברן, אמרה שייתכן כי גם זוגות גרושים אחרים נקלעו למצבים דומים.

"אני בטוחה שבעיר ניו-יורק יש עשרות, אם לא מאות, אנשים שהתגרשו בתקופה הרלוונטית, ושהיה להם חשבון השקעות ששימש כבסיס להסכם של חלוקת הנכסים", אמרה נטברן.

המצב שאליו נקלעו זוגות כאלה אפילו זכה לעיבוד קומי בסדרה "תרגיע" של לארי דייויד, שם מתגרש הדמות ג'ורג' מאשתו, אמנדה, ומנסה להינשא לה שנית לאחר שהוא מפסיד את כל כספו אצל מיידוף.

בתביעה, שהוגשה ב-3 בפברואר, טען סימקין כי חשבון ההשקעות שלו אצל מיידוף התגלה כחשבון פיקטיבי "שאינו שווה - הלכה למעשה - את הנייר שעליו מבוססת הערכת הונם של הצדדים", ולכן יש לתקן את ההסדר בינו לבין אשתו.